حسن عابدینی، کارشناس ارشد رسانه، با انتشار توئیتی در صفحه خود از پشت سر گذاشتن کرونا و قدرت نمایی ایران در دوران پساکرونا نوشت.

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ملت مسلمان ایران همیشه با داشتن اعتقادات قوی به قدرتی ما فوق تمام قدرت‌ها و توسل و تمسک به ائمه اطهار و همچنین امید به آینده در راستای استحقاق وعده‌‌های الهی و پیروزی نهایی حق علیه باطل، توانسته مشکلات و مصائب زیادی را با پیروز پشت سر بگذارد و با سربلندی از آن عبور کند.

در ارتباط با بحران کرونا و نحوه عبور از آن نیز به گفته مقام معظم رهبری،  کشور ایران بسیار خوش درخشید و تا حدود زیادی در آن پیروز شده است. با توجه به اینکه ویروس کرونا برای تمام کشورهای جهان شرایطی سخت و عجیب را به وجود آورده، امکان جابجایی قدرت‌های جهانی و تغییر ابرقدرت جهان وجود دارد. حسن عابدینی، کارشناس ارشد رسانه، نیز با انتشار توئیتی در صفحه خود در ارتباط با قدرت‌نمایی‌های ایران در دوران پساکرونا خبر داده و نوشت:

"داستان عبرت آموزی مانند ابرهه،شعب، احد،کربلا و../داشتن قهرمانان زن و مردی چونان علی و حسین،فاطمه و زینب و../مرجعیت آینده نگر و باور به منجی عالم، پنج مولفه مکتبی است که گذر ایرانیان از هر بحرانی را میسر میکند.
قدرت نمایی پساکرونایی ایران به اذن الله با وحدت امت و امام دور نیست. "‎

/


بیشتر بخوانید: ویدئوهای عبادات خانگی‌تان را ضبط کنید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۸ ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
درود بر حسن عابدینی
آخرین اخبار