رییس کل دادگستری استان فارس بر لزوم مشارکت آحاد مردم در جشن گلریزان برای آزادی زندانیان تاکید کرد و ابراز داشت: در شرایط خاص کنونی شهروندان بدهکاران در بند را فراموش نکنند و برای آزادی این زندانیان بکوشند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، حجت الاسلام و المسلمین سید کاظم موسوی رئیس شورای قضایی استان فارس در این جلسه با اشاره به پیشگامی مردم فارس در احسان و نیکوکاری گفت: نمونه‌ بارز این امر، جنبش فراگیر توزیع اقلام غذائی بین نیازمندان در استان و احسان مومنانه‌ آنان و نیز بخشش طلب و تعهدات مالی بوسیله‌ مردم در ایام تعطیلی کسب و کار ناشی از شیوع ویروس کرونا است.

رئیس شورای قضایی استان بیان کرد: به موازات این کار جامعه نباید بدهکاران دربند را فراموش کند، افرادی که به دلیل اقتصادی ورشکسته یا بدهکار شده اند و با به علت یک سانحه‌ غیر عمدی گرفتار و محبوسند و چشم به راه توجه و کمک مردم هستند.

عالی‌ترین مقام قضایی استان فضای معنوی ماه مبارک رمضان را فضای مناسبی برای عبادت و تزکیه و انجام اعمال خیر دانست و تصریح کرد: آزادی زندانیان نیز از عبادات و امور خیر است.

او، ادامه داد: هر سال خیران فارس در ایام ولادت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع) در جشنی با شکوه گرد هم جمع می‌شدند تا به زندانیان نیازمند کمک کنند که امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا و لزوم رعایت فاصله گذاری اجتماعی جشن گلریزان به گونه‌ای متفاوت، اما وسیع‌تر برگزار می شود.

موسوی با اشاره به برگزاری  جشن  گلریزان با همکاری صدا و سیما، مطبوعات و فضای مجازی  خطاب به مردم فارس افزود: متمکنین برای آزادی زندانیان آستین همت را بالا بزنند، آن‌ها که به لحاظ مالی کم توان هستند با کمک اندک خود در این سنت حسنه مشارکت کنند.

رئیس شورای قضایی استان اضافه کرد: توصیه به خیر خود شرکت در کار خیر است مردم حتی به اندازه‌ی ارسال یک پیام هم می‌توانند به تبلیغ و ترغیب سایرین برای کمک به نایزمندان بپردازند و با این اقدام در جنبش جشن گلریزان شرکت کنند.

گفتنی است، در این جلسه مدیرکل صدا و سیمای مرکز فارس. دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان، دو نفر از معاونان دادگستری استان، مسئولان اداره کل زندان‌ها استان، ستاد دیه و مدیر روابط عمومی دادگستری استان هریک به بیان نظرات و برنامه‌های خود در برای  مراسم  جشن گلریزان پرداختند.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار