مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان گفت: امسال برای بهبود فضای ورزشی این استان مناقضه سه میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان پروژه عمرانی برگزار شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، ادهم کرد زابلی مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان اظهارداشت: فاز نخست پروژه‌های عمرانی اداره کل ورزش جوانان شامل پنج زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال در سراسر سیستان و بلوچستان با اعتباری بیش‌از ۹ میلیارد ریال برگزار و عملیات ساخت آن‌ها از هفته آینده آغاز خواهد شد.

وی افزود: همچنین تفاهم‌نامه‌ای بین اداره‌کل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان و سازمان منطقه آزاد چابهار منعقد شده که در سه شهرستان چابهار، کنارک و دشتیاری چمن‌های مصنوعی مینی فوتبال با اعتباری بیش‌از ۲۰ میلیارد ریال تحویل پیمانکار شد و بزودی شاهد استارت کار این پروژه‌ها خواهیم بود.

مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان گفت: همچنین پروژه دیگر این مناقصه زمین فوتبال گل بزرگ پیشین شهرستان راسک است که با اعتباری بیش‌از پنج میلیارد ریال برای زیرسازی و بتن‌ریزی توسط پیمانکار شروع به کار خواهد کرد.

وی افزود: با راه‌اندازی این طرح‌ها بزودی شاهد جهش چشمگیر در حوزه فضای ورزشی سیستان و بلوچستان خواهیم بود.

هم‌اینک افزون‌بر ۴۶ هزار ورزشکار سازمان یافته در قالب بیش از ۵۰ هیات استانی و ۵۰۰هیات شهرستانی در سیستان و بلوچستان مشغول فعالیت هستند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار