مسافران ورودی به فرودگاه آبادان با نصب دستگاه تب‌سنج حرارتی پایش می‌شوند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،نجمه آقامیری سرپرست مرکز بهداشت آبادان  دیروز در آیین راه اندازی نخستین دستگاه تب سنج حرارتی گفت:دستگاه تب سنج حرارتی از پیشرفته‌ترین دستگاه‌های تب سنج ساخت وزارت دفاع است که غربالگری پرسنل و مسافران را به شکل سیستماتیک انجام می‌دهد.

او افزود: این دستگاه قدرت تشخیص مسافران علامت‌دار و تشخیص ۱۰۰ درصدی دارد و قدرت تشخیص آن نسبت به دستگاه ‌های تب‌ سنجی دستی بسیار بالاتر است.

سرپرست مرکز بهداشت آبادان  ادامه داد:مسافران ورودی به فرودگاه آبادان که دارای علامت بیماری کرونا هستند پس از قرنطینه اجازه ورود به شهر را خواهند داشت.

آقامیری افزود: با توجه به انجام پروازهای خارجی در فرودگاه آبادان با پایان یافتن بحران اپیدمی کرونا این دستگاه اعتبار بخشی منطقه را افزایش خواهد داد.

او گفت: از روزهای ابتدای اپیدمی بیماری کووید ۱۹ همه مبادی ورودی آبادان توسط نهادهای بهداشتی و سلامت تب سنجی و غربالگری دستی شده است.

نخستین دستگاه تب سنج حرارتی با اعتبار یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال به منظور پایش مسافران ورودی به آبادان دیروز  در فرودگاه بین ‌المللی آیت‌الله جمی این شهر نصب شد.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.