کاروانی متشکل از ۱۲ خودروی نظامی حامل مهمات و استحکامات نظامی و لوجستیک نیروهای آمریکایی با عبور از عراق وارد شهر المالکیه سوریه شد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از اسپوتنیک، نظامیان آمریکایی دیروز پنج‌شنبه با نقض دوباره قوانین بین‌المللی، کاروانی متشکل از خودرو‌های نظامی حامل مهمات و استحکامات نظامی و لوجستیک را با عبور از عراق وارد شهر المالکیه در حومه شهر حسکه در سوریه کردند.

منابع محلی اعلام کردند ارتش آمریکا بعد از ظهر پنج‌شنبه کاروانی متشکل از ۱۲ خودروی نظامی را از طریق گذرگاه الولید وارد خاک سوریه کرد. این کاروان شامل برخی تجهیزات و یک کانتینر ویژه حمل نفت به مقصد پایگاه نظامی آمریکا در منطقه الجیر در اطراف شهر المالکیه واقع در شمال شرق حسکه بود.

نظامیان آمریکایی در بیست و هفتم ماه گذشته نیز با نقض صریح قوانین بین‌المللی دو کاروان متشکل خودرو‌های نظامی حامل تجهیزات لوجستیک و مهمات را از طریق خاک عراق وارد شهر المالکیه و الشدادی در حومه حسکه کرده بودند.

 این در حالی است که هفته پیش گزارش داده بودند گشت ارتش آمریکا در استان حسکه سوریه مورد حمله قرار گرفت، در این حمله خودروی حمل و نقل منهدم شد و چندین نظامی نیز زخمی شدند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار