استاد پیشکسوت دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : در بحران شیوع ویروس کرونا، تمهیدات دانشگاه در تامین نیروی انسانی متخصص منجر به کنترل این بیماری در استان شد .

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛علیرضا جانبخش استاد پیشکسوت دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : در بحران شیوع ویروس کرونا، تمهیدات دانشگاه در تامین نیروی انسانی متخصص که بتواند به حل این بحران کمک کند و همچنین در اختیار قرار دادن وسایل حفاظت شخصی، منجر به کنترل این بیماری در استان شد.

او گفت : هر چند کمبود‌هایی در خصوص مقابله با بیماری کرونا در اوایل شیوع آن در استان وجود داشت، اما اکنون مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

او گفت: کمک دیگر گروه‌های آموزشی از جمله بیهوشی، داخلی، ریه و طب اورژانس بسیار راهگشا بود به شکلی که حتی در ایام تعطیلات عید نوروز نیز مشکلی در ارایه خدمات درمانی وجود نداشت.

او افزود: از اعضای هیات علمی، مدیر گروه‌های آموزشی و دستیاران تشکر می‌کنم که در کنترل بیماری به ما کمک کردند، هر چند پزشکان و پرستاران زیادی خود درگیر این بیماری شدند، ولی خوشبختانه درصد مرگ و میر این بیماری در استان پایین بود و دانشگاه بسیار موفق عمل کرد.

او ادامه داد: گروه عفونی فرصت را غنیمت شمرد و از وجود دکتر صیاد رییس دانشکده پزشکی در تهیه پروتکل‌ها و انتخاب بیمارستان مناسب در بیماری کرونا استفاده کرد، به شکلی که خدمات درمانی در استان دچار اختلال نشد و دیگر بیماران نیز به شکل‌مناسب خدمات درمانی لازم را دریافت نمودند که این امر مرهون زحمات رییس دانشگاه و اعضای هیات علمی بود.

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.