تا پایان امسال سیستم ارسال عکس‌های رادیوگرافی در مراکز درمانی تأمین اجتماعی چهارمحال و بختیاری راه‌اندازی می‌شود.

راه اندازی سیستم ارسال عکس‌های رادیوگرافی در تأمین اجتماعی چهارمحال و بختیاریبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، محمود جاوید مدیر درمان تأمین اجتماعی چهارمحال و بختیاری گفت: در سال گذشته، دو و نیم میلیون خدمت سرپایی و ۱۵ هزار مورد بستری از سوی مراکز درمانی این نهاد ارائه شد.

او افزود: تلاش می شود تا امسال سیستم فکس (ارسال عکس‌های رادیوگرافی) در مراکز درمانی تأمین اجتماعی استان راه‌اندازی  شود.

جاوید، ایجاد پرونده الکترونیک برای بیماران مزمن را از دیگر خدمات این نهاد برشمرد و افزود: تلاش شد تا خدمات‌رسانی در تأمین اجتماعی مبتنی بر دولت الکترونیک باشد و از مراجعات حضوری مردم کاسته شود.

او، نوبت‌دهی الکترونیک را از دیگر خدمات این سازمان در راستای بهبود رفاه حال بیمه‌شدگان اعلام و اضافه کرد: در سال گذشته، ۶۰۰ هزار مورد نوبت‌دهی الکترونیک در مراکز درمانی چهارمحال و بختیاری ثبت شد.

جاوید، تأیید ۱۲۲ هزار مورد نسخه پزشکی به صورت اینترنتی، ۳۱ هزار مورد ارجاع از پزشک عمومی به متخصص، ثبت ۷۰۰ هزار نسخه پاراکلینیک و تأیید یک هزار و ۳۰۵ پرونده بستری از طریق کارگزاری‌ها را بخش دیگری از خدمات این نهاد در بستر دولت الکترونیک بیان کرد.

مدیر درمان تأمین اجتماعی چهارمحال و بختیاری، آموزش مادران باردار به روش نوین در مراکز درمانی پلی‌کلینیک تأمین اجتماعی استان را از دیگر اقدامات این نهاد بیان کرد و گفت: ۲۲۵ مادر در ۱۱۲ جلسه آموزش‌های لازم را فرا گرفتند.

او ، تعداد بیمه‌شدگان تامین اجتماعی را ۴۷۰ هزار نفر اعلام کرد و ادامه داد: هم اکنون در پنج مرکز درمانی استان و با حضور ۷۶۹ کادر درمانی به صورت مستقیم به این تعداد بیمه شده خدمات‌رسانی می‌شود.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار