تاکنون بیش از یک میلیون نفر از مبتلایان به ویروس جدید کرونا بهبود پیدا کرده‌اند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، بر اساس آخرین آمارها، بیش از یک میلیون نفر از مبتلایان به ویروس جدید کرونا که به‌طور رسمی ثبت شده بودند، پس از طی دوره درمان بهبود پیدا کردند.

آمار‌های رسمی نشان می‌دهد که ۷۵ درصد قربانیان ویروس جدید کرونا در قاره اروپا در یکی از چهار کشور ایتالیا، بریتانیا، اسپانیا و فرانسه جان خود را از دست داده‌اند. شمار افرادی که تست کرونای آن‌ها در قاره اروپا مثبت اعلام شده است نیز به نزدیک به یک میلیون و ۵۰۰ هزار نفر رسیده است.

آخرین اخبار درباره ویروس کرونا و شیوع جهانی آن را در اینجا مشاهده کنید:

جدیدترین آمار ابتلا به کرونا در جهان

تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در جهان به ۳ میلیون و ۴۶۰ هزار و ۵۳ نفر رسید.

همچنین ۲۴۳ هزار و ۴۶۰ نفر جان باختند و یک میلیون ۱۰۳ هزار و ۷۳۹ نفر بهبود پیدا کرده اند.

۴ سال پیش
آلوده شدن بیش از ۱۷ هزار نفر در آمریکا

بر اساس آخرین آمار در شبانه‌روز گذشته با مرگ یک هزار و ۵۱ نفر دیگر به کرونا در آمریکا شمار قربانیان این بیماری به ۶۶ هزار و ۸۰۴ نفر در این کشور افزایش یافت.

همچنین با مبتلا شدن ۱۷ هزار و ۴۰۹ نفر دیگر در ایالات متحده آمریکا به ویروس کرونا، تعداد کل مبتلایان به ۱ میلیون و ۱۴۸ هزار و ۴۳۹ نفر رسیده است.

۴ سال پیش
اجباری شدن استفاده از ماسک در اسپانیا

پدرو سانچز، نخست وزیر اسپانیا اعلام کرد استفاده از ماسک برای جلوگیری از گسترش شیوع بیشتر بیماری کرونا در ناوگان حمل و نقل عمومی این کشور از روز دوشنبه اجباری خواهد بود.

۴ سال پیش
جان باختن نزدیک به ۲۹ هزار نفر در ایتالیا

در شبانه‌روز گذشته با جان باختن ۴۷۴ نفر دیگر به دلیل آلوده شدن به بیماری کرونا در ایتالیا شمار قربانیان این بیماری به ۲۸ هزار و ۷۱۰ نفر رسید.

بر اساس آخرین آمار با مبتلا شدن یک هزار و ۹۰۰ نفر دیگر در ایتالیا به ویروس کرونا، تعداد کل مبتلایان به ۲۰۹ هزار و ۳۲۸ نفر افزایش یافت.

۴ سال پیش
ادامه محدودیت‌های کرونایی در فرانسه تا ۲ ماه دیگر

اولیور وران، وزیر بهداشت فرانسه روز شنبه گفت محدودیت‌های ویژه دوره کرونا در این کشور تا دو ماه دیگر ادامه خواهد داشت.

وزیر بهداشت فرانسه اعلام کرد محدودیت‌های کرونایی در این کشور تا جمعه ۲۴ جولای (سوم مرداد) ادامه خواهد داشت.

این در حالی است که لغو وضعیت اضطراری که از سه‌شنبه ۲۴ مارس (۵ فروردین) آغاز شده، خطر شیوع شدید کرونا را به همراه دارد.

۴ سال پیش

فخرالدین کوجا، وزیر بهداشت ترکیه اعلام کرد با جان باختن ۷۸ نفر دیگر در این کشور که به ویروس کرونا مبتلا بودند شمار قربانیان این ویروس کشنده در ترکیه به ۳ هزار و ۳۳۶ نفر افزایش یافت.

وزیر بهداشت ترکیه همچنین گفت با آلوده شدن یک هزار و ۹۸۳ نفر دیگر به کرونا در شبانه‌روز گذشته، شمار مبتلایان به کرونا در این کشور به ۱۲۴ هزار و ۳۷۵ نفر رسیده است.

۴ سال پیش
۲۹۹ نفر دیگر در نیویورک به خاطر کرونا جان باختند

فرماندار نیویورک اعلام کرد ۲۹۹ نفر دیگر در این ایالت به دلیل ابتلا به ویروس کرونا در شبانه‌روز گذشته جان باخته اند و ۸۳۱ نفر دیگر نیز به شمار مبتلایان به این بیماری اضافه شدند.

۴ سال پیش

آژانس بهداشت عمومی کانادا اعلام کرد شمار مبتلایان به ویروس کرونا در این کشور به ۵۵ هزار و ۵۷۲ نفر رسید.

این در حالی است که ۳ هزار و ۴۴۶ نفر در این کشور به دلیل ابتلا به کرونا جان باخته اند.

۴ سال پیش
مرکل: برای مقابله با کرونا باید رویکردی اشتراکی داشت

آنگلا مرکل، صدراعظم آلمان تاکید کرد بیماری کرونا چنان عالم‌گیر شده است که دیگر نمی‌توان تنها از منظر ملی با آن مبارزه کرد و باید رویکرد اشتراکی برای شکست آن داشت.

وی افزود امروز همچنان برای توسعه یک واکسن برای بیماری کرونا به حدود ۸ میلیارد یوروی دیگر نیاز است.

۴ سال پیش
قربانیان کرونا در میان رنگین‌پوستان انگلیس بیش از دو برابر سفیدپوستان است

موسسه مطالعات مالی انگلیس (Institute of Fiscal Studies) در گزارشی به مقایسه قومیت و نژاد با شمار جانباختگان ویروس کرونا در بیمارستان‌های انگلیس پرداخت و نوشت انگلیسی‌های سیاهپوست و آسیایی‌ها تا دو و نیم برابر بیشتر از سفیدپوستان این کشور احتمال دارد به دلیل ابتلا به کووید-۱۹ فوت کنند.

نژاد و قومیت این افراد علت ابتلای آن‌ها به کرونا نیست بلکه شرایط سخت پذیرش رنگین پوستان انگلیس در بیمارستان‌های این کشور علت اصلی ابتلا و جان باختن آنهاست

۴ سال پیش
الزام استفاده از اپلیکیشن ردیاب کرونا برای کارمندان هندی

هند همه کارمندان خود را ملزم کرد تا اپلیکیشنی را که مبتلایان به کرونا را ردیابی می‌کند نصب و استفاده کنند.

۴ سال پیش
شناسایی بیش از ۴۰ هزار مبتلا به کرونا در آفریقا

تعداد مبتلایان به کرونا در آفریقا تاکنون به بیش از ۴۰ هزار نفر رسیده است که بیش از ۱۶۰۰ نفر از آن‌ها جان خود را بر اثر این بیماری از دست داده‌اند.

۴ سال پیش

خبرگزاری فرانسه در توئیتر خود از افزایش شمار مبتلایان کرونا در اروپا به بیش از یک و نیم میلیون نفر خبر داد.

۴ سال پیش

وزارت بهداشت اسپانیا اعلام کرد شمار مرگ و میر ناشی از ویروس کرونا در این کشور از ۲۴ هزار و ۸۲۴ نفر به ۲۵ هزار و ۱۰۰ نفر و شمار مبتلایان از ۲۱۵ هزار و ۲۱۶ نفر به ۲۱۶ هزار و ۵۸۲ نفر رسیده است.

۴ سال پیش

دولت مالزی امروز بر کاهش محدودیت‌های کرونایی از هفته آینده تاکید کرد هرچند آمار ابتلا روند افزایشی را در این کشور نشان می‌دهد.

۴ سال پیش

وزارت بهداشت عمان گزارش داد ۳۶ مورد جدید ابتلا به کرونا به ثبت رسید. شمار کل مبتلایان در این کشور دو هزار و ۴۸۳ نفر است.

۴ سال پیش

مالزی روز شنبه اعلام کرد ۱۰۵ مورد جدید ابتلا به کووید - ۱۹ در این کشور گزارش شده است که به این ترتیب شمار مبتلایان به شش هزار و ۱۷۶ نفر افزایش یافت.

۴ سال پیش
ثبت بیش از ۹ هزار مود ابتلای جدید در روسیه

روسیه روز شنبه اعلام کرد ۹ هزار و ۶۲۳ مورد جدید ابتلا به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است. 

۴ سال پیش

یکی از مقامات وزارت بهداشت اندونزی روز شنبه اعلام کرد شمار کلی موارد ابتلا به کووید - ۱۹ در این کشور به ۱۰ هزار و ۸۴۳ نفر افزایش یافت.

این مقام اندونزی در ادامه اعلام کرد شمار تلفات مبتلایان به کرونا نیز به ۸۳۱ نفر افزایش یافته است.

۴ سال پیش

وزارت بهداشت سوئیس اعلام کرد تاکنون ۲۹ هزار و ۵۴۷ نفر در این کشور به ویروس کرونا مبتلا شده اند و از این تعداد هزار و ۷۵۴ نفر نیز جان باخته اند.

بر اساس گزارش این وزارت‌خانه حدود ۲۳ هزار و ۹۰۰ هم بیمار نیز بهبود یافته اند. 

۴ سال پیش

مقامات فیلیپین روز شنبه اعلام کردند ۲۴ نفر دیگر از مبتلایان به کووید-۱۹ در این کشور جان خود را از دست دادند و ۱۵۶ مورد جدید ابتلا به کرونا نیز گزارش شده است.

۴ سال پیش

وزارت بهداشت اتریش اعلام کرد تاکنون ۱۵ هزار و ۴۸۷ نفر در این کشور به ویروس کرونا مبتلا شده اند و از این تعداد ۵۶۵ نفر جان باخته اند.

بر اساس آمار امروز وزارت بهداشت اتریش حدود ۱۳ هزار و ۹۲ بیمار نیز بهبود یافته‌اند. 

۴ سال پیش

مقامات نیجریه روز شنبه از ۲۳۸ مورد جدید ابتلا به کووید-۱۹ در این کشور خبر دادند که به این ترتیب شمار مبتلایان به دو هزار و ۱۷۰ نفر افزایش یافت.

آن‌ها اعلام کردند ارائه این آمار از موارد تایید شده ابتلا به کووید- ۱۹ در واقع بالاترین شمار گزارش شده از مبتلایان در یک روز در این کشور است.

 
۴ سال پیش

آفریقای جنوبی روز جمعه از ۱۳ مورد جدید تلفات ناشی از ابتلا به کووید - ۱۹ در این کشور در ۲۴ ساعت گذشته خبر داد و به این ترتیب شمار قربانیان به ۱۱۶ نفر افزایش یافت.

این کشور همچنین روز جمعه گزارش داد ۳۰۴ مورد جدید ابتلا به کووید - ۱۹ در ۲۴ ساعت گذشته در این کشور گزارش شده است که با این آمار، شمار کلی مبتلایان به پنج هزار و ۹۵۱ نفر افزایش یافت.

۴ سال پیش

کره جنوبی از شش مورد جدید ابتلا به کووید-۱۹ در این کشور در ۲۴ ساعت گذشته خبر داد که به این ترتیب شمار کلی مبتلایان به ۱۰ هزار و ۷۸۰ نفر افزایش یافت.

شمار جان‎‌باختگان بر اثر ابتلا به کووید-۱۹ در کره جنوبی نیز با دو نفر افزایش به ۲۵۰ نفر رسید.

۴ سال پیش
جدول| آخرین آمار مبتلایان، جان‌باختگان و بهبودیافتگان

جدیدترین خبر‌های جهانی کووید-۱۹/ تعداد مبتلایان به ویروس کرونا به بیش از ۳ میلیون و ۴۰۰ هزار نفر رسید

۴ سال پیش

بر اساس جدیدترین آمارها، هزار و ۵۱۵ مورد جدید مرگ بر اثر ابتلا به کرونا در مکزیک ثبت شد و بدین ترتیب شمار کل مبتلایان به ۲۰ هزار و ۷۳۹ و جان‌باختگان به هزار و ۹۷۲ مورد رسید.

 
۴ سال پیش

۲۶ مورد جدید فوت بر اثر ابتلا به کرونا و ۲۹۱ مورد ابتلا به این ویروس در پاکستان ثبت شد بدین ترتیب شمار کل فوتی‌ها به ۴۱۱ نفر و مبتلایان به ۱۸ هزار و ۹۲ نفر رسید.

۴ سال پیش
آخرین آمار آلمان

موسسه رابرت کخ آلمان روز شنبه اعلام کرد شمار موارد تایید شده ابتلا به کرونا در آلمان با ۹۴۵ مورد افزایش به ۱۶۱ هزار و ۷۰۳ نفر رسید.

این موسسه همچنین اعلام کرد شمار تلفات مبتلایان به کووید -۱۹ نیز با ۹۴ نفر افزایش به شش هزار و ۵۷۵ نفر رسیده است.

۴ سال پیش
گزارش نخستین مورد ابتلا در چین پس از ۱۲ روز

چین از اولین مورد ابتلا به کرونا ویروس در ۱۲ روز گذشته خبر داد و اعلام کرد این مورد از خارج از این کشور به آن وارد شده است.

۴ سال پیش
آخرین آمار آمریکا

براساس جدیدترین آمار سازمان بهداشت جهانی تا روز شنبه دوم مه ۲۰۲۰، تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در آمریکا به یک میلیون و ۱۳۱ هزار و ۴۵۲ نفر رسید. از این تعداد ۶۵ هزار و ۷۷۶ نفر جان باخته و ۱۶۱ هزار و ۵۶۳ نفر بهبود پیدا کرده‌اند.

۴ سال پیش
جدیدترین آمار سازمان بهداشت جهانی

براساس جدیدترین آمار سازمان بهداشت جهانی تا روز شنبه دوم می ۲۰۲۰، تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در جهان به ۳ میلیون و ۴۰۱ هزار و ۲ نفر رسید.
از این تعداد ۲۳۹ هزار و ۶۰۲ نفر جان باخته و یک میلیون و ۸۱ هزار و ۵۹۹ نفر بهبود پیدا کرده‌اند.

طبق این گزارش از میان ۲ میلیون و ۷۹ هزار و ۸۰۱ نفری که همچنان درگیر این بیماری هستند، حال ۲ درصد آن‌ها یعنی ۵۱ هزار و ۳۵۵ نفر وخیم گزارش شده است. 

۴ سال پیش

انتهای پیام/

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۲:۱۰ ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۹
بنام خداوند جان و خرد :
عینک‌ حرارتی T1 ؛ جدیدترین اختراع دانشمندان برای مقابله با ویروس کرونا !!! تشخیص کرونا با استفاده از عینک هوشمند!!!
شاید طرف فشار خونش بالا باشد و به صورت مادر زادی بدنش در جامعه از افراد دیگر حرارتش بالاتر باشد یا بر اثر فعالیتهای روزمره حرارت بدنش بالا رفته باشد یا در حین حرکت و راه رفتن دما و حرارت بدنش بالا رفته باشد یا تتابستان بر اثر گرمای محیط خرارت و دمای بدنشان بالا رفته باشد یا از پلها که بالا می روند بر اثر وزن زیادشان و فشار سوخت و ساز بدنشان دما و حرارت بدنشان بالا رفته باشد شاید بر اثر عصبانیت و استرس حرارت و دمای بدنشان بال رفته باشد در همان مقطع زمانی که شما دارید حرارت سنجی می کنید کل مردم را !!! این مسخره بازیهاتون رو جمع کنید کرونا رو که اینگونه تشخیص نمی دهند خدا به شما یه عقل خردمندانه ایی بدهد به ما بیچاره ها هم یه پول کلانی بدهد تا از شر شما بی خردان در امان باشیم . والسلام و صلوات التماس دعا و التماس تفکر .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۰ ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۹
یعنی از میان دویست کشور و هزاران آزمایشگاه و پژوهشگاه یک داروی ضد ویروس کرونا ساخته نمیشود؟؟؟!!!
آخرین اخبار