معلم ایثارگر ساوه‌ای هدف از اهدای حقوقش را لبیک به فرمان رهبری عنوان کرد.

معلم ایثارگر ساوه ای: به فرمان مقدایم لبیک گفتمبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، معلم ایثارگر ساوه‌ای که حقوقش را برای دانش آموزان نیازمند اختصاص داده هدفش از این کار را لبیک به فرمان رهبر معظم انقلاب عنوان کرد.

خانم جراحی معلم ایثارگر ساوه‌ای در اقدامی خیرخواهانه و در راستای همدلی مومنانه حقوق یک ماه خود را برای تامین اینترنت دانش آموزان بی بضاعت اختصاص داد.

خانم جراحی معلم ایثارگر ساوجی در گفتگو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، در خصوص این کار ایثار گرانه و خداپسندانه گفت: من به عنوان یک نماینده از همه فرهنگیان این کار را کرده ام و نه تنها من این کار انجام داده ام قطعا فرهنگیان دیگر هم این کار را کرده اند و ناشناخته هستند.

معلم ایثارگر ساوجی با تبیین هدف خود انگیزه خود از این اقدام افزود: ملت ایران در زمینه مقابله با بیماری کرونا و همچنین کمک مومنانه در لبیک به فرمان رهبر معظم انقلاب خوش درخشیدند.

او اضافه کرد: خوب هست که یک رزمایش عمومی بین همه باشد و بتوانند خاطره خوشی از این برنامه داشته باشند و من هم صرفا خواستم لبیک گفته باشم به فرمان مقتدای خودم.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.