گردان‌های سرایا السلام اعلام کردند پس از هجوم تروریست‌های داعش در بامداد امروز (شنبه) به سامرا، هم‌اکنون اطراف این شهر در امنیت کامل به سر می‌برد.

به گزارشگروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، منبعی آگاه در گردان‌های سرایا السلام که شاخه نظامی جریان صدر است در گفت‌وگو با شبکه خبری «ناس» اعلام کرد که اطراف شهر سامرا که در بامداد امروز (شنبه) مورد هجوم تروریست‌های داعش قرار گرفته بود هم اکنون در امنیت کامل است.

این منبع افزود: مردم در امنیت کامل هستند و خطر هجوم دیگری آن‌ها را تهدید نمی‌کند و پس از حمله بامداد تاکنون هیچ گونه حرکت تروریستی در منطقه مشاهده نشده است.

تروریست‌های داعش در سحر امروز (شنبه) به منطقه «مکیشیفه» در شمال سامرا هجوم بردند و نیرو‌های الحشد الشعبی، الحشد العشائری و نیرو‌های نظامی عراق را هدف قرار دادند. در این عملیات تروریستی حدود ۴۱ نفر به شهادت رسیدند و شماری زخمی شدند.

نیرو‌های امنیتی و الحشد الشعبی عراق در هفته‌های اخیر تمامی تلاش‌های تروریست‌های داعش برای نفوذ به جنوب استان سامرا را ناکام گذاشته بودند.

مناطق بیابانی اطراف استان صلاح الدین که به استان‌های کرکوک و دیاله هم دسترسی دارد، مثلثی برای تروریست‌ها شده تا به این استان‌ها حمله کنند، اما نیرو‌های امنیتی و الحشد الشعبی در حال پیگرد و پاکسازی این مناطق بیابانی برای ممانعت از نفوذ تروریست‌ها هستند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار