برا اثر بارش باران جاده‌های این استان لغزنده است و رانندگان هنگام تردد در محور‌ها جوانب احتیاط را رعایت کرده با سرعت مطمئن رانندگی کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، دانش زندی رییس مرکز مدیریت راه‌های راهداری، حمل و نقل جاده‌های کردستان گفت: هم اکنون بارش پراکنده باران در تمامی محور‌های منتهی به شهر‌های این استان ادامه داشته و علاوه بر لغزندگی جاده‌ها باعث کاهش دید نسبی رانندگان نیز شده است.

او اضافه کرد: این بارش‌ها در بیجار وجود ندارد، اما در محور‌های منتهی به شهرستان‌های مریوان و سروآباد بیش از نقاط دیگر است.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های راهداری، حمل و نقل جاده‌ای کردستان یادآور شد: با توجه به اعلام هواشناسی جاده‌های استان طی امروز و فردا شاهد بارش باران خواهد بود.

او با بیان اینکه توصیه می‌شود مسافران از تردد غیر ضرور در محور‌های ارتباطی استان کردستان خودداری کنند، یادآور شد: شماره تماس ۱۴۱ به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی و اعلام آخرین وضعیت راه‌های استان است، اما توصیه می‌شود مردم از انجام سفر‌های غیرضروری بویژه در طول شب خودداری کنند.

طبق اعلام هواشناسی کردستان، از اواخر شب جمعه فعالیت سامانه بارشی آغاز شده و امروز شنبه موجب رگبار و رعد وبرق و بارش تگرگ در نواحی مستعد موجب ایجاد آبگرفتگی در معابر شهری و روستایی خواهد شد.

همچنین سرعت وزش باد در زمان فعالیت سیستم قابل ملاحظه است و طی روز یکشنبه از شدت بارش‌ها کاسته می‌شود.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.