رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان خمینی شهر گفت: در مرحله نخست رزمایش ضیافت همدلی، ۳۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان و خانواده‌های آسیب دیده از بیماری کرونا در شهرستان خمینی شهر توزیع شد .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، حسن توکلی رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان خمینی شهر بیان کرد: مجموعه اوقاف و امور خیریه هر ساله در ماه رمضان طرحی را با عنوان ضیافت الهی برگزار می‌کند که در این طرح مباحث فرهنگی، دینی، اعزام مبلغ و همچنین کمک به بی بضاعت ها، افطاری ساده و فعالیت‌های مختلف اجتماعی دیده شده بود.

او ادامه داد: امسال که مقام معظم رهبری بحث رزمایش مواسات و همدلی و کمک مومنانه را مطرح فرمودند، این سازمان مانند بسیاری از نهادها، آستین همت را بالا زد و این طرح را پررنگ‌تر در کشور برگزار می‌کند.

این مقام مسئول در ادامه تصریح کرد: در راستای اجرای طرح ضیافت همدلی تعداد ۳۰۰ بسته معیشتی شامل برنج، گوشت، مرغ، روغن؛ رب گوجه فرنگی، خرما، ماکارونی و سویا، هربسته به ارزش تقریبی سه میلیون ریال و جمعاٌ به ارزش ۹۰۰ میلیون ریال با محوریت اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان خمینی شهر، پایگاه بسیج بانوان ام ابی‌ها (س) و خیرین، تهیه و در بین نیازمندان تقسیم گردید.

توکلی اضافه کرد: با توجه به شیوع کرونا و خانه نشین شدن افرادی که روزی و مخارج خود را به صورت روزمزد تهیه می‌کردند، این اقلام در اختیار آن‌ها قرار گرفت.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان خمینی شهر اظهار کرد: در روز میلاد امام حسن مجتبی (ع) هم طرحی با عنوان نسیم کرامت برگزار می‌کنیم که طرحی است که مانند آن در نیمه شعبان صورت گرفت.
 
انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.