افزایش ۸۰ درصدی تولید مرغ گوشتی در آرتا جوجه اردبیل

استاندار اردبیل از افزایش ۸۰ درصدی تولید قطعه مرغ گوشتی در آرتا جوجه اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اکبر بهنام جو، استاندار اردبیل در جریان بازدید از مجموعه آرتا جوجه اردبیل گفت: در این مجموعه تولید مرغ گوشتی برای تامین نیاز داخلی و صادراتی یک میلیون قطعه بوده و با توسعه دستگاه‌ها و نیروی انسانی ۸۰۰  هزار قطعه به این میزان افزوده می‌شود یعنی ۸۰ درصد افزایش تولید خواهد داشت.

او افزود: در سال جهش تولید بنا به منویات مقام معظم رهبری، جوجه یک روزه از ۷۰ میلیون قطعه به صد میلیون قطعه افزایش تولید پیدا می‌کند.

استاندار اردبیل اظهار کرد: این مجموعه یکی از تولیدکنندگان برتر و بنام کشور است و در راستای اشتغالزایی و تامین نیاز‌های داخلی تلاش‌های زیادی انجام داده اند.

بهنام جو با بیان اینکه مجموعه آرتا جوجه در تولید جوجه‌های یک روزه و مرغ گوشتی گام‌های اساسی برداشته اند افزود:سه کارگاه این مجموعه به لحاظ تامین منابع مالی راکد بوده و در جریان بازدید تصمیم گرفتیم تسهیلات بانکی در اختیار این مجموعه قرار گیرد.

او تصریح کرد: مجموعه مرغداری آرتا جوجه با رعایت تمام مسایل بهداشتی و در نظر گرفتن اصول قانون کار در کشور یک مجموعه بنام و فعال است.

استاندار اردبیل گفت: در سال جهش تولید با پشتیبانی دولت و سازمان جهاد کشاورزی مجموعه آرتا جوجه با توسعه همه جانبه نیاز مرغ گوشتی و جوجه یک روزه منطقه را تامین می‌کند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.