اتمام پروژه آبرسانی به روستای توکل آباد قلعه گنج بعد از کرونا

سرپرست فرمانداری شهرستان قلعه گنج گفت: کار آبرسانی ۵ کیلومتر باقی مانده روستای توکل آباد به دلیل شیوع کرونا معطل مانده است؛ اما به محض حضور پیمانکار این پروژه از سر گرفته خواهد شد.

مهدی شهسواری، سرپرست فرمانداری شهرستان قلعه گنج پایان پروژه آبرسانی به روستای توکل آباد قلعه گنجدر پیگیری خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، درباره پروژه آبرسانی به روستای توکل آباد قلعه گنج  گفت: مردم روستای توکل آباد، مدت ۱۵ سال است از نعمت آب آشامیدنی بی بهره اند. 

او افزود: این روستا دارای ۲۰۰ نفر جمعیت است وپیش از این آب آن از مجتمع آبرسانی تغذیه می شد که به دلیل خشکسالی‌های مکرر، اکنون مدت ۱۵ سال است،  آبرسانی با تانکر انجام می‌شود.

شهسواری با بیان اینکه کار آبرسانی به این روستا، مدتی است آغاز شده، تصریح کرد: اکنون طرح و پروژه تا ۹ کیلومتر انجام شده است و تنها ۵ کیلومتر آن باقی مانده است.

 او گفت: ۵ کیلومتر باقی مانده پروژه آبرسانی این روستا به دلیل شیوع کرونا و تعطیلی تولید لوله برای لوله گذاری و حضور نیافتن پیمانکار پروژه در منطقه، معطل مانده است؛ اما به محض حضور پیمانکار، این پروژه برخلاف نداشتن اعتبار از سر گرفته خواهد شد.

سرپرست فرمانداری قلعه گنج اظهار کرد: پارسال برای تامین آب شرب این منطقه، یک حلقه چاه در نظر گرفته شد که مردم از واگذاری آب کشاورزی خود برای تامین آب شرب خودداری کردند.

سرپرست فرمانداری قلعه گنج گفت: صبح امروز  نیز مردم و ساکنان روستای توکل آباد خواستار رسیدگی به این موضوع شدند که فرمانداری به آن ها توضیحات لازم را ارائه و مردم را قانع کرد. 

روستای بنی تراتم (توکل آباد) در ده کیلومتری شهرستان قلعه گنج قرار دارد و دارای ۲۰۰ نفر جمعیت است.

انتهای پیام / م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار