فرمانده انتظامی شهرستان مهاباد در معیت اعضای شورای تامین به مناسبت گرامیداشت روز کارگر در دفتر کاری رئیس اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی مهاباد حضور یافت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، سرهنگ برزو تجاری فرماندهی انتظامی شهرستان مهاباد در معیت اعضای شورای تامین و مناسبت روز کارگر گفت: قبول کار و مسئولیت لازمه زندگی شرافتمندانه در اجتماع بشری است و کسی که می‌خواهد با عزت و آبرومندی زندگی کند، باید خود عضو مفید جامعه باشد.

این مقام انتظامی افزود: زنده بودن روح کارگر وکارگری یکی از عوامل شادابی جامعه و پیشرفت و ترقی در ابعاد مادی و معنوی است همانطور که امام راحل فرمودند: حیات یک ملت مرهون به کار و کارگریاست و و لزوم توجه به قشر کارگر جامعه را می‌رساند و می‌طلبد مسئولین بیشتر از پیشتر به این قشر توجه کنند.

او افزود: یقینا کسب موفقیت‌های مستمر در عرصه کار و تولید مرهون تلاش و ایثار دستان پر توان انسان‌های دعا است که با نام کارگر در شرافت بخشیده است.

سرهنگ تجاری با بیا اینکه اسلام به عنوان مکتب نجات بخشو تعالی بخش انسان‌ها از هر قشری، ازهز ملتی و از هر نژادی و وابسته به هربخشی ازقشر‌های جهان، قشر کارگری را دارای ارزش و حرمت می‌شناسد ما مفتخریم که رهبر عزیز و عالی قدرالهی ما پیغمبر رسول اکرم صلی الله علیه و اله وسلم در برابر چشم همگان خم شدند و بوسه بردست کارگر زدند.

فرمانده انتظامی شهرستان مهاباد تصریح کرد: ساعات کار در کارگاه‌ها و کارخانه‌ها و لحضلات عبادت، ساعت ادای دین به شهیدان و محرومان و مستضعفان جامعه است و سلاح کارگران کار آن‌ها است که از این سلاح برای تداوم انقلاب گسستن زنجیره وابستگی و در نهایت کسب استقلال اقتصادی استفاده شود.

انتهای پیام /س خ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.