رییس اداره اوقاف و امو خیریه بندرلنگه از توزیع هزار بسته معیشتی در قالب طرح "ضیافت همدلی" بین اقشار نیازمند این شهرستان خبر داد.

احمد قباد، رییس اداره اوقاف و امو خیریه بندرلنگه در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان،گفت: هزار بسته معیشتی در قالب طرح "ضیافت همدلی" بین اقشار نیازمند این شهرستان توزیع شد.

قباد افزود: ارزش هر بسته آن ۱۷۰ هزار تومان است و برای تهیه این بسته‌ها ۱۷۰ میلیون تومان هزینه شده است.

رییس اداره اوقاف و امو خیریه بندرلنگه گفت:در این طرح با مشارکت خیرین، موقوفات مرتبط و ادارات و نهاد‌ها تعداد هزار بسته معیشتی در اختیار اقشار آسیب‌پذیر جامعه قرار گرفت.

قباد افزود: طرح ضیافت همدلی در راستای تهیه و توزیع بسته‌های غذایی برای نیازمندان با استفاده از ظرفیت خیران، مردم، موقوفات مرتبط، ادارات و نهاد‌ها همزمان با ماه مبارک رمضان در شرایط شیوع کرونا است و جامعه هدف این طرح در اولویت اول خانواده‌ها، بیماران و اقشار آسیب‌دیده از بیماری کرونا هستند.

او با بیان اینکه این طرح در راستای لبیک به فرامین مقام معظم رهبری و برای کمک به نیازمندان، محرومین و اقشار آسیب پذیر در حال اجرا است گفت: هدف اصلی این طرح کمک به نیازمندان با ترویج روحیه انفاق، بخشش، نوع دوستی، مساوات ست تا به نیازمندان و محرومین خدمتی ارائه و اقدام به تهیه و توزیع سبد غذایی برای اهدا به نیازمندان کند.

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.