راه‌های رتباطی ۱۵ روستای دهستان موگویی در استان چهارمحال و بختیاری باز شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، مرتضی زمان‌پور مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: جاده ۱۵ روستای دهستان موگویی بخش مرکز شهرستان کوهرنگ که با نخستین بارش برف سال ۹۸ مسدود شده بود بازگشایی شد.

او افزود: عملیات بازگشایی این جاده با هشت دستگاه ماشین آلات شامل سه دستگاه بولدوزر، دو دستگاه لودر و سه دستگاه ماشین‌آلات سبک راهداری و هفت نفر نیروی انسانی از ۲۱ فروردین ماه امسال آغاز شد و اکنون تردد در جاده با خودرو کمک‌دار امکان پذیر است.

زمان پور اضافه کرد: در زمان بسته بودن جاده ۱۵ روستای دهستان موگویی، اهالی این دهستان برای مراجعه به مرکز چهارمحال و بختیاری مجبور به سپری کردن مسیر هفت ساعته از مسیر بزنوید لرستان و یا گردنه کلوسه فریدن اصفهان بودند.

او ادامه داد: اهالی موگویی هم اکنون می‌توانند مسیر ۴۵ کیلومتری کوهرنگ تا نخستین روستای این دهستان را دو ساعته سپری کنند.

زمان پور گفت: با تلاش نیرو‌های راهداری جاده هفت روستای بخش بازفت شهرستان کوهرنگ و شش روستای منطقه دیناران شهرستان اردل نیز بازگشایی شد و هم اکنون عزیمت به این روستا‌ها از طریق تراکتور و خودرو‌های کمک دار امکان‌پذیر است.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.