مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری سمنان درباره تلاش‌های صورت گرفته برای مبارزه با قاچاق، گفت: ۱۲ هزار و ۴۷۶ مورد ثبت انبار‌های استان در سامانه مقابله با قاچاق طی سال ۹۸ صورت گرفته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، محمدحسن اسلامی راد مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری سمنان در نشست کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان سمنان ضمن بیان اینکه این کمیسیون در سال ۹۸، شش جلسه استانی با ۶۱ مصوبه برگزار کرده است، ابراز کرد: این کمیسیون طی سال قبل ۱۰۰ جلسه با ۶۰۵ مصوبه برگزار کرده که نسبت به سال ۹۷ با ۹۱ جلسه و ۶۴۷ مصوبه، افزایش بسیار خوبی داشتیم.

او با بیان اینکه ۵۰ جلسه شهرستانی کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز با ۲۶۶ مصوبه در سال ۹۸ در شهرستان‌های استان برگزار شده است، افزود: در سال گذشته ۵۶۲ میلیارد ریال کالای قاچاق در استان سمنان کشف‌شده است.

دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان سمنان، با بیان اینکه کشف کالای قاچاق در سال ۹۸ نسبت به سال قبل از آن ۵.۵ درصد افزایش ریالی داشته است، ابراز کرد: در راستای مبارزه با قاچاق ۱۲ هزار و ۴۷۶ مورد ثبت در سامانه انبار‌ها در سال ۹۸ صورت گرفته است.

اسلامی راد بیان کرد: در بحث تشکیل پرونده‌های بالای ۵۰۰ و ۱۰۰ میلیون تومان در استان در سال گذشته افزایش داشتیم که این مهم نشان از عزم جدی در برخورد با افراد اصلی و دانه‌درشت‌ها در بحث قاچاق کالا و ارز در استان است.

او با بیان اینکه در حوزه کالا‌های سلامت نیز اقدامات خوبی در استان سمنان صورت گرفته است، تاکید کرد: در این خصوص ۶۴۰ مورد گشت و شش هزار بازدید صورت گرفته که‌از این موارد ۱۶ هزار و ۴۰۹ قلم کالا با ارزش ریالی یک میلیارد ریال کشف‌شده است.

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری سمنان گفت: در حوزه اداره کل دامپزشکی ۱۳۴ مورد گشت مشترک و کنترل تردد در خصوص دام‌های سبک و سنگین در سال ۹۸ صورت‌گرفته است همچنین هویت دار کردن دام‌های سبک و سنگین در سطح استان انجام شد که ماحصل آن نصب ۳۷۰ هزار و ۵۰۰ پلاک دام و تهیه ۳۸ هزار پلاک دیگر برای نصب بوده است.

انتهای پیام / م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.