وزیر دفاع ژاپن از تدوین پروتکلی برای مقابله با اشیا پرنده ناشناس از سوی دولت توکیو خبر داد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، تارو کانو، وزیر دفاع ژاپن اعلام کرد توکیو در حال آماده سازی پروتکلی برای مقابله احتمالی با یوفوها، پدیده‌های هوایی ناشناس، است.

بنا به اعلام وزیر دفاع ژاپن، این پروتکل شامل راهکار‌های مقابله با یوفو‌ها و نیز چگونگی ثبت و گزارش مشاهده آن‌ها می‌شود.

کانو گفت نیروی هوایی ژاپن تاکنون با اشیاه پرنده‌ای که غیرقابل شناسایی باشند، برخوردی نداشته، اما با توجه به ویدئو‌های منتشره از سوی پنتاگون، وزارت دفاع آمریکا باید چنین پروتکلی برای موارد احتمالی تدوین شود.

به تازگی وزارت دفاع آمریکا رسما چند ویدئو مربوط به یوفوها، پدیده‌های هوایی ناشناس، را از حالت محرمانه خارج و منتشر کرد.

در سه ویدئو منتشره از سوی وزارت دفاع آمریکا، اشیاء ناشناس پرنده‌ای نشان داده می‌شود که از سوی دوربین‌های مادون قرمز ثبت شده اند. در دو ویدئو ترس پرسنل پنتاگون از حرکت سریع این اشیاء ناشناس پرنده نشان داده می‌شود. تصور آن‌ها بر این است که این اشیاء ناشناس پهپاد باشند. نیروی هوایی آمریکا در سپتامبر گذشته در اختیار داشتن چندین ویدئو حاوی تصاویری از یوفو‌ها را تائید کرد.

پنتاگون در حالی این ویدئو را رسما منتشر و تایید کرده که نیروی دریایی آمریکا در سال ۲۰۱۹ ویدئو‌های منتشر شده از سوی نیویورک تایمز را تایید و اشیاء دیده شده در آن را اشیاء پرنده ناشناس معرفی کرده بود.

جوزف گردیشر، سخنگوی نیروی دریایی آمریکا در گفتگو با شبکه سی‌ان‌ان با تأیید صحت فیلم‌های منتشر شده در خصوص یوفو‌ها اعلام کرده بود: اشیای موجود در فیلمی که از طبقه بندی نظامی محرمانه خارج شده، «پدیده‌های هوایی ناشناس» هستند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۸ ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۹
جالبه که فضایی ها فقط میرن آمریکا .
آخرین اخبار