فرمانده انتظامی جوانرود گفت : با تلاش ماموران پلیس شهرستان مقدار زیادی اقلام قاچاق شامل لوازم آرایشی و بهداشتی، پارچه، چای، پوشاک و لوازم خانگی به ارزش ۴۰۰ میلیون ریال خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛هوشنگ مبارکی فرمانده انتظامی جوانرود گفت : پس از اطلاع پلیس از وجود مقدار زیادی لوازم قاچاق در یکی از دفاتر پیشخوان جوانرود، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

او گفت : ماموران انتظامی شهرستان پس از کسب مجوز قضائی نسبت به بازرسی از دفتر پیشخوان اقدام و موفق به کشف ۸۵۱ عدد انواع لوازم آرایشی، ۶ طاقه پارچه، ۱۰ کیلوگرم چای، ۷۲ دست پوشاک و ۹ دستگاه انواع لوازم خانگی قاچاق شدند.

مبارکی ارزش محموله قاچاق کشف شده را طبق نظر کارشناسان ۴۰۰ میلیون ریال عنوان کرد.

رئیس پلیس شهرستان جوانرود از دستگیری یک نفر در این رابطه و معرفی وی به دستگاه قضائی جهت سیر مراحل قانونی و صدور حکم لازم خبر داد.

دستگیری عامل تیر اندازی در اسلام ابادغرب

فرمانده انتظامی شهرستان اسلام آبادغرب از دستگیری عامل تیر اندازی به افراد یک خانواده در یکی از محلات شهر خبر داد.

محمدرضا یاری افزود: به دنبال اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی مبنی بر یک مورد تیراندازی با سلاح شکاری، ماموران جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند. 

او افزود: پس از حضور ماموران در محل مشخص شد که ۳ نفر از اهالی یک خانواده به وسیله سلاح شکاری مورد اصابت قرار گرفته اند. 

یاری گفت: ماموران پلیس امنیت عمومی اسلام آبادغرب با انجام کار‌های اطلاعاتی موفق به شناسایی عامل تیر اندازی که جوانی ۲۹ ساله بود، شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی وی را دستگیر کردند.

رئیس پلیس اسلام آبادغرب با بیان اینکه عامل تیراندازی انگیزه اش را از این کار اختلافات شخصی عنوان کرد، گفت: این فرد برای صدور حکم لازم تحویل مراجع قضائی شد

کشف ۴ تن آرد قاچاق در دالاهو 

فرمانده انتظامی دالاهو از کشف ۴ تن آرد قاچاق با تلاش ماموران پلیس شهرستان خبر داد و گفت: یک نفر نیز در این راستا دستگیر شد.

محسن ویسی" افزود: ماموران ایستگاه بازرسی بالاطاق حین کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه کامیون مشکوک و جهت بازرسی آن را متوقف کردند. 

او ادامه داد: در بازرسی از این کامیون، ۱۰۱ کیسه آرد قاچاق مجموعا به وزن ۴ تن که طبق نظر کارشناسان ارزش آن به ۹۰ میلیون ریال می‌رسید، کشف شد. 

ویسی در پایان از دستگیری راننده کامیون و معرفی وی به دستگاه قضائی جهت سیر مراحل قانونی و صدور حکم لازم خبر داد

13 هزار نخ سیگار قاچاق در اسلام آبادغرب کشف شد 

فرمانده انتظامی اسلام آبادغرب از کشف ۱۳ هزار نخ سیگار قاچاق در این شهرستان با تلاش ماموران پلیس خبر داد.

محمدرضا یاری افزود: پس از اطلاع پلیس اسلام آبادغرب از دپوی مقدار زیادی سیگار قاچاق، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت. 

او ادامه داد: ماموران پس از شناسایی محل مذکور و هماهنگی با مقام قضائی در بازرسی از آن ۱۳ هزار نخ سیگار قاچاق کشف کردند. 

یاری با بیان اینکه ارزش محموله قاچاق کشف شده طبق نظر کارشناسان به ۱۵۰ میلون ریال می‌رسد، گفت: در این راستا یک نفر دستگیر و تحویل مقامات قضائی شد.

فرمانده انتظامی اسلام آبادغرب از توقیف ۵۵ دستگاه وسیله نقلیه متخلف طی ۷۲ ساعت اخیر خبر داد. 

او افزود: از مجموع وسایل نقلیه توقیف شده ۴۸ دستگاه آن موتورسیکلت و ۷ دستگاه نیز خودرو بوده است. 

یاری ایجاد مزاحمت، آلودگی صوتی، نداشتن پلاک، حرکات نمایشی و رانندگی بدون گواهینامه را از مهمترین تخلفات صورت گرفته توسط وسایل نقلیه توقیف شده عنوان کرد .

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.