تعطیلی ۴۵ عملیات در پروژه باند دوم فرودگاه کرمان

مدیرکل فرودگاه‌های استان کرمان گفت: حدود ۴۵ عملیات اجرایی پروژه باند دوم فرودگاه کرمان به دلیل شیوع کرونا تعطیل شد که باعث تاخیراتی در اجرای این پروژه شده است.

تعطیلی ۴۵ عملیات در پروژه باند دوم فرودگاه کرمان به دلیل کرونابه گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، علی قاسم‌زاده مدیرکل فرودگاه‌های استان کرمان گفت: ساخت باند دوم فرودگاه کرمان هم اکنون ۸۶ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که تلاش داریم در زمان مقرر که تیرماه سال جاری می‌باشد، به بهره برداری برسانیم.

او افزود: متاسفانه به دلیل شیوع کرونا ویروس، تمامی پروژه‌ها عمرانی در سطح کشور تعطیل شده بود بنابراین عملیات اجرایی ساخت سالن جدید فرودگاه کرمان نیز به دلیل شیوع ویروس کووید ۱۹ حدود ۵۰ روز به تاخیر افتاد که سعی داریم در صورت امکان تا پایان تیرماه این پروژه را نیز به بهره‌برداری برسانیم.

مدیرکل فرودگاه‌های استان کرمان تصریح کرد:عملیات اجرایی ساخت سالن جدید فرودگاه کرمان اکنون باپیشرفت فیزیکی ۵۵ درصدی روبروست.

قاسم زاده بیان داشت: طبق نقشه‌های این پروژه قرار است که زیربنای این سالن از ۲ هزار و ۸۰۰ مترمربع به ۶ هزار و ۲۰۰ مترمربع افزایش پیدا کند.

عملیات اجرایی پروژه باند دوم فرودگاه کرمان تیرماه به بهره برداری خواهد رسید.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار