هواداران تیم فوتبال سپاهان اصفهان از نزدیک شدن یک فرد غیرورزشی به صندلی مدیریت این باشگاه نگران هستند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مسئولان شرکت فولاد مبارکه و باشگاه سپاهان اصفهان این روز‌ها با توجه به وقفه‌ای که به دلیل شیوع ویروس کرونا در لیگ برتر ایجاد شده است،   انتخاب مدیرعامل زردپوشان دیار نصف جهان  را برای جانشینی قطعی محمدرضا تابش در این باشگاه در دستور کار قرار داده اند.

با جدایی تابش از مدیریت سپاهان بلافاصله منوچهر نیکفر، رئیس هیئت مدیره این باشگاه به عنوان سرپرست اداره امور را در دست گرفت، اما به نظر می‌رسد این دوره تا پایان لیگ نوزدهم به طول نمی‌کشد و به زودی فرد جدیدی به عنوان مدیرعامل سپاهان انتخاب خواهد شد.

در روز‌های اخیر از محمدرضا ساکت (مدیرعامل اسبق سپاهان و دبیرکل سابق فدراسیون فوتبال) علیرضا رحیمی (مدیرعامل سابق سپاهان، پرسپولیس با سابقه ریاست در فدراسیون هندبال) سعید آذری (مدیرعامل سابق ذوب‌آهن و فعلی فولاد خوزستان)  امیررضا واعظ آشتیانی (مدیرعامل اسبق استقلال و رئیس اسبق فدراسیون دوچرخه‌سواری) و هومن فیروزی (رئیس اسبق حراست باشگاه سپاهان) به عنوان جدی‌ترین گزینه‌های مدیرعاملی نام برده شده است. البته خود  نیکفر هم برای رسیدن به صندلی مدیریت کم شانس نیست.  

در این میان ساکت و رحیمی به دلیل بازنشستگی شان، برای بازگشت به سپاهان منع قانونی دارند. سعید آذری هم تمایلی برای بازگشت به فوتبال اصفهان در مقطع کنونی و به عهده گرفتن مدیریت تیم رقیب ذوب آهن ندارد و ترجیح می‌دهد همچنان در باشگاه فولاد به فعالیت خود ادامه بدهد. البته شنیده می‌شود شانس واعظ آشتیانی هم برای حضور در سپاهان بالا نیست.

با این حال ارتباط فیروزی با برادر همسر یکی از مدیران رده بالای فوتبال ایران که از قضا جزء اعضای هیئت مدیره باشگاه سپاهان هم محسوب می‌شود و برخی از مسئولان شرکت فولاد مبارکه،    شانس او را برای بازگشت به این باشگاه آن هم با منصبی بسیار بالاتر از مدیر روابط عمومی افزایش داده است. فیروزی در حال حاضر اصلی‌ترین گزینه مدیرعاملی سپاهان است و به این جایگاه بسیار نزدیک شده است.

البته سوابق نه چندان روشن او در زمینه مدیریت ورزشی سبب نگرانی هواداران این باشگاه شده و آن‌ها اعتقاد دارند نباید شرایطی ایجاد شود که یکی از حرفه ای‌ترین باشگاه‌های ورزشی کشورمان بار دیگر با انتخابی اشتباه، از مسیر رو به رشد ۲ فصل اخیر خود فاصله گرفته و بار دیگر به روز‌هایی بازگردد که به عنوان یکی از رکورداداران کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر و تنها تیم ایرانی شرکت کننده در جام باشگاه‌های جهان، بار دیگر در مسیر سقوط قرار بگیرد.

فیروزی را می‌توان جزء افرادی نام برد که سابقه‌ای در ورزش نداشته و مدیریت اجرایی سطح بالایی هم در کارنامه او دیده نمی‌شود. گزینه مدیرعاملی سپاهان را تا حدی می‌توان با ایرج عرب در پرسپولیس مقایسه کرد که بدون سابقه در امر مدیریت ورزشی به عنوان مدیرعامل پرسپولیس انتخاب شد و البته بیشتر هواداران این باشگاه دلخوشی از دوران او ندارند.  

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۳ ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۹
تقریبا همه هواداری پرسپولیس دل خوشی از دوران عرب ندارند کسی که برانکو رو فراری داد باعث بروز خیلی از بدهی ها شد جونیور براندو برزیلی رو خریدو...