مشارکت مردم در مواسات نشان دهنده فرهنگ غنی جامعه است

نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: مشارکت جدی مردم در موضوع مواسات نشان دهنده ارتقای فرهنگ عمومی جامعه است و باید قدردان آن باشیم.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، حجت الاسلام و المسلمین عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه در استان در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان گفت: حضور و مشارکت عموم جامعه در بحث مواسات و توجه به مضوع مهم انفاق، زکات و صدقات نشان دهنده ارتقای فرهنگ عمومی جامعه است و باید قدردان آن باشیم.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی افزود: آیات بسیاری در قرآن در خصوص انفاق، زکات و صدقات داریم که آن گونه که باید به آن‌ها پرداخته نشده است و اگر به خوبی در جامعه ترویج شود می‌تواند منشأ برکات و تحولات بسیاری باشد و شورای فرهنگ عمومی می‌تواند در این خصوص فرهنگ‌ساز باشد.

امام جمعه قزوین خاطرنشان کرد: ماه مبارک رمضان بهترین زمان برای فعالیت شورای فرهنگ عمومی است و می‌باید تلاش کنیم اهداف شورای فرهنگ عمومی با محور مساجد، نماز‌های جمعه و جماعت پیش برود.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان با بیان اینکه قرارگاه مواسات پس از پایان کرونا به کار خود ادامه خواهد داد، خاطرنشان کرد: این که مساجد محور فعالیت‌های انفاقی قرار گیرد، مطالبه رهبر معظم انقلاب از ملت و دولت است و انشاءالله همه دست به دست هم بدهیم تا مطالبه ایشان تحقق یابد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار