در سومین جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان فارس تقاضا‌های تغییر کاربری اراضی محدوده باغات قصردشت بررسی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، نوروزی رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی فارس در سومین جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان گفت: در این جلسه تقاضا‌های تغییر کاربری اراضی محدوده باغات قصردشت بررسی شد که چهار تقاضا تصویب و یک تقاضا هم برای کامل شدن طرح عودت داده شد.

او افزود: در زمینه تغییر کاربری‌ها توجه ویژه‌ای به حفظ و صیانت از محیط زیست داده می‌شود، به طوری که هیچ گونه قطع درخت، کاهش فضای سبز و از بین بردن فضای سبزی نباید در تغییر کاربری انجام شود.

نوروزی ادامه داد: بررسی طرح بازنگری تفصیلی ۱۷۰ هکتاری محدوده جبل دراک در حوزه استحفاظی باغات قصردشت هم از دیگر موضوعات مورد بحث در این جلسه بود.

 رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی فارس بیان کرد: در تصویب این طرح بر توجه به سرانه ورزشی، آموزشی، فضای سبز و فضای درمانی آن تاکید شد.

او افزود: چکیده تبصره‌های قانون بودجه ۹۹ کشور هم در این جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان تشریح شد.

نوروزی با بیان اینکه قانون بودجه ۹۹ کشور از برتری نسبت به قانون بودجه گذشته برخوردار است، گفت: در قانون بودجه امسال پیشنهاداتی که از استان‌ها در مورد سازو کار و چگونگی تخصیص بودجه‌ها ارایه شده بود، مورد توجه قرار گرفته است.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استانداری فارس ادامه داد: رویکرد بودجه سال ۹۹، رویکردی است که بیشتر بتواند با فقر مطلق مقابله کند و بهداشت و درمان هم به شکل ویژه‌ای مورد توجه قرار گرفته است.

او بیان کرد: در بودجه امسال نگاه ویژه‌ای به بخش خصوصی شده است و مشارکت بخش خصوصی و تعاونی‌ها مورد توجه قرار گرفته است.

نوروزی گفت: در بودجه امسال فرصت‌هایی برای جبران بدهی‌های دولت به پیمانکاران مهیا شده است.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استانداری فارس گفت: پیمانکارانی که بدهی مالیاتی داشته باشند یا به سیستم بانکی بدهکار باشند می‌توانند با طلب خود از دولت تهاتر کنند.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.