رئیس اداره تعاون روستایی شهرستان رامهرمز گفت: با توجه به شرایط مطلوب برداشت گندم و کلزا در این شهرستان، پیش بینی می‌شود رکورد خریداری این محصولات در سال جاری شکسته شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، صادق شیرالی رئیس اداره تعاون روستایی شهرستان رامهرمز با اشاره به بازگشایی ۳ مرکز خرید کلزا در این شهرستان و آغاز عملیات خرید از ۲۵ فروردین ماه امسال گفت: براساس پیش بینی‌های سازمان جهاد کشاورزی، انتظار می‌رود امسال ۶ هزار تن کلزا از مزارع رامهرمز به مراکز خرید این اداره سرازیر شود.

او میزان خرید دانه روغنی کلزا طی پارسال را یکهزار و ۴۰۰ تن عنوان کرد و اظهار داشت: براساس پیش بینی ها، خرید سال جاری یک رکورد بی نظیر خواهد بود و تعاون روستایی رامهرمز برای خرید این محصولات استراتژیک آمادگی کامل دارد و امیدواریم با صدور مجوز‌ها و کد‌های لازم به مراکز خرید ما، بتوانیم در این زمینه رکوردشکنی کنیم.

شیرالی بیان کرد: در سال گذشته تعاون روستایی رامهرمز موفق به خرید ۱۳ هزار تن گندم از کشاورزان شد که امسال طبق پیش بینی‌ها این ظرفیت وجود دارد که بیش از ۳۰ هزار تن گندم از کشاورزان خریداری شود و امیدواریم با صدور کد‌های مورد نیاز این عملیات به زودی آغاز شود.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.