استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: مشکل زمین کلینیک تخصصی و فوق تخصصی خیری سامان رفع شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری در نشست رفع مشکل زمین کلینیک تخصصی و فوق تخصصی خیری سامان اظهار داشت: در راستای اجرای طرح‌های خیری بخش بهداشت و درمان، مشکل زمین کلینیک تخصصی و فوق تخصصی خیری سامان رفع شد.

او افزود: هشت هزار مترمربع زمین در شهرستان سامان برای احداث این کلینیک در اختیار دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد و خیر مربوطه قرار داده می‌شود.

عباسی اضافه کرد: با توجه به اینکه این زمین هنوز آماده سازی نشده است، اداره کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری نسبت به محاسبه قیمت منطقه‌ای آن اقدام و زمین مربوطه را به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد واگذار کند.

او ادامه داد: دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد یا خیر مربوطه در حین اجرای طرح، نقشه تأیید شده آماده سازی را بر اساس نظر اداره کل راه و شهرسازی انجام دهد.

عباسی گفت: سازمان مدیریت و برنامه ریزی برای تأمین هزینه مورد نیاز واگذاری زمین راهکار‌ها و کمک‌های قانونی را به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد ارائه دهد.

مجید شیرانی رئیس دانشگاه علوم پزشکی چهارمحال و بختیاری نیز گفت: این کلینیک در زمینی به وسعت هشت هزار مترمربع، زیربنای سه هزار و ۵۵۰ مترمربع و در چهار طبقه از سوی اسماعیل صدیقی سامانی یکی از خیران شهرستان سامان احداث خواهد شد.

او افزود: این خیر سامانی برای احداث این کلینیک ۱۰۰ میلیارد ریال و برای تجهیز دستگاه‌های تخصصی و پیشرفته آن ۵۰ میلیارد ریال کمک می‌کند.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار