تولیدات آثار تلویزیونی و فیلم‌ها با شرایطی جدید و بهداشتی در شهر رم ایتالیا آغاز خواهد شد.

به گزارش حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از هالیوود ریپورتر، فیلم‌ها و تولیدات تلویزیونی در منطقه لاتزیو ایتالیا با محدودیت‌های امنیتی جدید از جمله آزمایش ابتلا به بیماری، ماسک صورت و رعایت فاصله به فعالیت خود ادامه خواهند داد.

صنعت فیلم رم از روز دوشنبه قرار است دوباره آغاز به کار کند، اما تحت شرایط و محدودیت‌های بهداشتی و امنیتی؛ کشور ایتالیا در حال ورود به فاز دوم قرنطینه به دلیل کروناست و میزان محدودیت‌ها و تعطیلی‌ها در این کشور تا پایان سال به تدریج کمتر و کمتر خواهد شد.

ایتالیا، به عنوان کشوری که بیشترین آسیب را از ویروس کرونا در اروپا خورده، مشتاق است تا هرچه زودتر فعالیت‌های اقتصادی خود را آغاز کند، اما همچنان باید احتیاط داشته باشد و با رعایت فاصله اجتماعی و دیگر شرایط لازم از شیوع دوباره کووید ۱۹ جلوگیری کند.

به همین دلیل تولیدات تلویزیونی و سینمایی قرار است از منطقه لاتزیو، جایی که مرکز صنعت سرگرمی این کشور در مرکز رم قرار دارد کار خود را آغاز کند. کسانی که باید در این مکان‌ها کار کنند می‌دانند که این فیلمبرداری معمولی و مثل همیشه نخواهد بود.

محل‌هایی که فیلم‌ها و محصولات تلویزیونی در آ‌ها ساخته می‌شود به منظور بازگشایی باید اقدامات ایمنی از جمله تست و آزمایش بازیگران پیش از آغاز فیلمبرداری و گرفتن مداوم دما را انجام بدهند. همچنین بازیگران نیز به غیر از زمانی که جلو دوربین هستند باید از ماسک استفاده کنند؛ قوانین فواصل امنیتی نیز باید در بین افراد حاضر اعمال شود. علاوه بر این، پرسنل به آموزش قوانین بهداشتی هم نیاز دارند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار