مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان گفت:تا پایان سال در ۱۰ شهر به همراه ۱۴۸ روستای استان گاز رسانی می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، منوچهر فلاح، مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان گفت: در سال ۹۸ با شاخص هدف گذاری جذب ۳۵ هزار مشترک کار گازرسانی به شهر‌ها و روستا‌های استان را آغاز کردیم که در پایان سال توانستیم با جذب بیش از ۳۶ هزار مشترک جدید میانگین ایجاد ظرفیت اشتراک پذیری در سال ۹۸ را به ۲۰۰ مورد در روز برسانیم.

او افزود: علیرغم مشکلات و موانع موجود و صعب العبور بودن مناطق روستایی استان، تعداد ۳۲ هزار علمک گاز به متقاضیان گاز در سطح استان واگذار شد که رکوردی بی سابقه از زمان تاسیس شرکت گاز استان کرمان (سال ۱۳۷۲) تاکنون بوده است.

فلاح با بیان اینکه میزان تعهد و هدف گذاری شرکت گاز استان در سال ۹۸ تعداد ۳۰ هزارعلمک بود بیان داشت: در سال ۹۸ با گاز دار شدن ۳ شهر و ۱۳۸ روستای استان، درصد خانوار تحت پوشش شهری از ۹۳ به ۹۴ درصد و خانوار تحت پوشش روستایی استان از ۴۴ به ۴۶ درصد افزایش یافت.

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان تصریح کرد: امیدواریم بتوانیم تا پایان سال ۹۹ مردمان شریف استان در ۱۰ شهر ارزوئیه، هنزا، زهکلوت، گنبکی، ریگان، مردهک، دوساری، عنبرآباد، فاریاب و شهداد به همراه ۱۴۸ روستای دیگر از این موهبت الهی به نحو مطلوبی برخوردار و بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار