رئیس فدراسیون جودو کشورمان درباره آخرین وضعیت پرونده این رشته ورزشی در دادگاه CAS توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، آرش میراسماعیلی رئیس فدراسیون جودو درباره تعلیق این فدراسیون اظهار داشت: پس از اتفاقاتی که در شهریور ماه سال گذشته رخ داد جودوی کشورمان از سوی فدراسیون جهانی به حالت تعلیق درآید. در این چند روز اخیر مواردی را شاهد بودیم که کاملاً مشخص شد این سناریو از داخل طراحی شده است. به طوری که خانواده بزرگ جودو و ورزش کشورمان به خوبی در جریان این اتفاقات قرار گرفتند. به نظر من تعلیق فدراسیون جودو کاملاً ناعادلانه است و ما از همان ابتدا پس از هماهنگی‌هایی که با کمیته ملی المپیک و همچنین وزارت ورزش و جوانان انجام دادیم، شکایت خودمان را به دادگاه حکمیت ورزش (CAS) ارسال کردیم و اکنون پرونده این شکایت در این دادگاه باز است.


بیشتر بخوانید: صالحی امیری: برای اقتدار جمهوری اسلامی ایران زیر بار فشار و تحقیر نخواهیم رفت/ امروز رسما موضع خودمان را اعلام می‌کنیم


او افزود: تعیلق فدراسیون جودو ایران فقط بر اساس ادعا‌های کذب ورزشکاری بوده که از حمایت‌های ویژه فدراسیون جهانی برخوردار است. به همین دلیل ما تصمیم گرفتیم در دادگاه حکیت ورزش ۲ پرونده را باز کنیم. یکی علیه رای موقت و دیگری هم علیه رایی که صادر شده است. در نهایت این ۲ پرونده به صورت تجمیع درآمد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۶ ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۹
این آقای میراسماعیلی مثل خیلی های دیگه شکایتی کرده که میدونسته شکست میخوره حالا میخواد تمام کافه رو بهم بریزه که چی بشه ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۵ ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۹
این میراسماعیلی داره پای تمام ارکان نظام رو به یک شکایتی که خودش مطرح کرده باز کنه تا عواقب شکست در دادگاه رو در افکار عمومی کم کنه
آخرین اخبار