در این روز‌ها که کرونا همه ما را درگیر کرده  در زندگی عده ای تاثیر بیشتری گذاشته و کار و کاسبی شان را کساد کرده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، در این روز‌ها  کرونا همه ما را درگیر خودش کرده اما  در زندگی عده ای تاثیر بیشتری گذاشته است و کار و کاسبی شان را کساد کرده است. یکی از این گروه  صنف پوشاک هستند که به علت وجود کرونا مدتی درب مغازه هایشان بسته بوده.

آتیه   فروشنده پوشاک در سه قلعه  گفت: همزمان با ورود ویروس کرونا به کشور، با احتمال وجود آن در شهر و در جهت پیشگیری از شیوع آن مغازه را بستیم.

او با بیان این که از یارانه معیشتی دولت برخورداریم و وام یک میلیون تومانی را نیز دریافت کرده‌ایم افزود: اما وامی که برای کسب و کارهای آسیب دیده در نظر گرفته شده بود به ما تعلق نگرفت.

آتیه تصریح کرد: ملک مغازه استیجاری می باشد اما با توجه به تعطیلی چند ماهه ، صاحب ملک اجاره بهای این مدت را بخشیده است.

  فروشنده پوشاک با اشاره به پیگیری ها و پیام های مکرر خود برای رسیدگی به اوضاع این صنف بیان کرد: تا کنون هیچ مسئولی از اتحادیه و یا دیگر نهادها برای بررسی مشکلات ما مراجعه نکرده است.

او همچنین ادامه داد: با توجه به این که قبل از شیوع ویروس کرونا نیز مغازه بدون نیروی کارگر اداره می‌شد از این بابت نگرانی نداریم اما هستند کارگران زیادی که از آن زمان به طور کلی بیکار شدند.

 انتهای پیام / ط آ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
-
ناشناس
۰۸:۲۱ ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۹
بازاریان آنقدر قیمت ها رو بالا بردن که دیگه بخش اعظم جامعه که حقوق بگیر هستند(کارگر و کارمند) توان خرید ندارند و هر روز بدتر می شود.