گاز رسانی به ۱۵۰ روستا و ۳۰۰ واحد صنعتی جزء اهداف استراتژیک شرکت گاز در سال ۱۳۹۹ می‌باشد

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، احمد فعله گری مدیر عامل شرکت گاز استان کردستان در مورد اجرای پروژه‌ها چنین گفت: در سال ۱۳۹۸ هیچ پروژه‌ای بلا تکلیف باقی نمانده و پروژه‌هایی که در هرسال تعریف و عملیات اجرایی آن آغاز می‌گردد در همان سال به اتمام و بهره برداری از آن آغاز می‌گردد و لذا درهیچ پروژه‌ای توقف مشاهده نگردیده است.

او افزود: در سال ۹۸ تعداد روستا‌های گازدار شده جدید در هفته دولت ۴۶ مورد و در دهه مبارک فجر ۸۲ روستا و ۱۳ کوخ و در مجموع تعداد روستا‌های گازدار شده در پایان سال ۹۸ از مرز ۱ هزار و ۳۰۰ روستای گازدار فراتر رفته و در حال حاضر تعداد روستا‌های گازدار ۱ هزار و ۳۰۷ مورد می‌باشد.

فعله گری خاطرنشان کرد: برای گازرسانی به ۱۲۸ روستا و ۱۳ کوخ در مجموع ۷۰۰ کیلومتر لوله گذاری انجام گرفته و رشد ۵۰ درصدی در جمع روستا‌های گازدار شده سال ۹۸ نسبت به سال ۹۷ به چشم می‌خورد.

مدیر عامل شرکت گاز استان کردستان در پایان سخنانش اظهار داشت: براساس پکیج‌های طراحی حتی المقدور شبکه‌ها در مجاورت جاده‌های ارتباطی، جاده‌های دسترسی انتقال گاز، پتروشیمی و انتقال نفت به جهت کاهش مخاطرات زیست محیطی و ایمنی و تخریبات و نیز کاهش هزینه‌های اجرایی و تحصیل اراضی انجام پذیرفته است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.