سرپرست حوزه قضایی شهرستان فاریاب گفت: با هرگونه خرید و فروش، تصرف و تبلیغ فروش و تقسیم غیرقانونی اراضی ملی این شهرستان برخورد قانونی می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  محمد امین امیری نژاد سرپرست حوزه قضایی شهرستان فاریاب گفت: دستگاه قضایی با قاطعیت و جدیت با سودجویان و متصرفان اراضی ملی و منابع طبیعی برخورد خواهد کرد.

او افزود: کسانی که از منابع طبیعی، این ثروت و موهبت الهی استفاده می‌کنند موظفند از آن به طور صحیح و اصولی بهره برداری کرده و آباد و سرسبز، به نسل بعد از خود تحویل دهند، زیرا امروزه ثابت شده است که منابع طبیعی بستر حیات کلیه موجودات زنده بوده و آبادانی و سرسبزی آن نشانه پیشرفت جوامع و زمینه ساز توسعه پایدار می‌باشد.

امیری نژاد با بیان اینکه با قاطعیت و جدیت با سودجویان و متصرفان اراضی ملی و منابع طبیعی برخورد می‌شود گفت: همه دستگاه‌های ذیربط باید به موقع گزارشات مربوطه را به دستگاه قضایی اعلام کنند.

سرپرست حوزه قضایی شهرستان فاریاب تصریح کرد: باید از ظرفیت مبلغین دینی، بسیج مردمی، دهیاران و شورا‌ها در جهت ترویج فرهنگ حفاظت از منابع طبیعی استفاده شود.

امیری نژاد ضمن تاکید به فرمایشات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) در راستای جدیت و عزم برخورد با مخربین و متصرفین منابع طبیعی، افزود: در زمینه تشکیل پرونده تخریب و تصرف و ارجاع به محاکم قضایی گزینشی برخورد نشود.

سرپرست حوزه قضایی شهرستان فاریاب ضمن تاکید به اینکه با هر گونه زمین خواری و تصرف اراضی ملی با جدیت برخورد خواهد شد گفت: به تمامی دفاتر اسناد رسمی و املاک غیر رسمی شهرستان فاریاب هشدار داده می‌شود که هر گونه واسطه گری در معامله اراضی ملی به موجب قانون پیگیری و با متخلفین برخورد جدی خواهد شد.

انتهای پیام /ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار