برنامه مثبت گزارش ورزشی امروز از شبکه سوم سیما پخش شد.  

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، برنامه مثبت گزارش ورزشی از ساعت ۱۶:۵۵ روز یکشنبه آغاز شد.

در ابتدای برنامه کلیپی از گل‌های برتر لیگ جزیره در ماه آپریل سال‌های گذشته پخش شد.

در ادامه کلیپی از پی یر لوئیجی کولینا، داور سرشناس ایتالیایی و قضاوت او در بازی فینال لیگ قهرمانان اروپا میان تیم‌های منچستر یونایتد و بایرن مونیخ در سال ۱۹۹۹ پخش شد.

اولیورکان دروازه بان وقت بایرن مونیخ درباره آن بازی خاطره انگیز و شکست تیمش اظهاراتی را مطرح کرد.

آغاز تمرینات باشگاه‌های اروپایی و بازگشایی اماکن ورزشی کشورمان از موضوعات مورد بحث برنامه امروز بود.

جام جهانی ۲۰۱۰ آفریقای جنوبی دیگر سوژه برنامه امروز بود. کلیپی درباره حذف دراماتیک تیم میزبان از مرحله گروهی، بازی‌ها و عملکرد دیگر تیم‌های ملی پخش شد.


بیشتر بخوانید: بررسی باور نکردنی‌ترین نتایج رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا


پرافتخارترین بازیکنان تاریخ فوتبال معرفی شدند.دنی آلوز مدافع برزیلی با کسب بیش از ۸۰ جام پرافتخارترین بازیکن تاریخ فوتبال معرفی شد و پس از او آندرس اینیستا و لیونل مسی در رده‌های دوم و سوم قرار گرفتند.

پس از معرفی پرافتخارترین بازیکنان تاریخ فوتبال، خلاصه دیدار پایانی لیگ قهرمانان اروپا در سال ۲۰۰۸ پخش شد که شیاطین سرخ در ضربات پنالتی به برتری رسیدند و جام قهرمانی این رقابت‌ها را بالای سر بردند.

در ادامه این برنامه دیدار منچستر یونایتد و بارسلونا در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در سال ۱۹۹۸ با گزارش عباس قانع پخش شد. این دیدار با تساوی ۳_۳،  به پایان رسید.

در پایان قسمت اول مستند دوران طلایی منچستر یونایتد با فرگوسن پخش شد و فرگوسن در خصوص قهرمانی تیمش در لیگ قهرمانان اروپا توضیحاتی را ارائه کرد. در این مستند رایان گیگز و اوله گنار سولسشیر نیز درباره ویژگی‌های سرمربی اسبق شیاطین سرخ صحبت کردند و به تمجید از او پرداختند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار