احداث ۱۰۰۰ واحد مسکونی برای فرهنگیان در شهر سهند

 مدیر کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی از احداث ۱۰۰۰ واحد مسکونی برای فرهنگیان در شهر جدید سهند خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز، پاشایی  مدیر کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی در جلسه‌ی ویدیو کنفرانسی با معلمان منتخب استان،از احداث ۱۰۰۰ واحد مسکونی برای فرهنگیان در شهر جدید سهند خبر داد.

 پاشایی گفت: در بودجه سال ۹۹ طرح رتبه بندی معلمان و افزایش ۱۵ درصدی احکام فرهنگیان در دستور کار قرار گرفته است.

او افزود: در ایام کرونایی که مدارس تعطیل بود همکاران آموزش و پرورش استان، باتلاش شبانه روزی و برگزاری کلاس‌های مجازی آموزش را تعطیل نکردند و جا‌هایی که به اینترنت وصل نبود و یا اولیا دانش آموزان با فضای مجازی آشنایی نداشتند، ۱۷۰۰ همکار فرهنگی در قالب معلم یار به ۲۶ هزار دانش آموز خدمات تحصیلی ارائه دادند که این آموزش‌ها تا پایان سال ادامه دارد.

او در بخش دیگری از سخنان خود به برگزاری امتحانات پایه دوازدهم به صورت حضوری اشاره کرد و گفت: با توجه به این‌که دستگاه آموزش و پرورش استان بهترین عملکرد را در حوزه‌های مختلف آموزشی در سطح کشور در روز‌های کرونایی دارد، نباید در نوع برنامه‌ریزی شاهد نارسایی بوده و همکاران ما باید مانند همیشه در عرصه تعلیم و تربیت به صورت جهادی عمل کنند.

 پاشایی در ادامه سخنانش از کمبود ۵۰۰۰ نفری نیروی انسانی در آموزش و پرورش استان خبر داد.

اقدمی رئیس آموزش و پرورش هشترود نیز در این جلسه در هشترود گفت: تولید محتوای آموزشی که اثر بخشی زیادی در امر آموزش مجازی دارد نتیجه تلاش همکاران فرهنگی هشترودی است که امروز به صورت بخشنامه از طرف اداره کل به تمامی ادارات اموزش و پرورش استان ارسال شده و در کل استان مورد استفاده قرار می‌گیرد.

اقدمی افزود: بهسازی سرویس‌های بهداشتی مناطق روستایی شهرستان هشترود تامین اعتبار شده و در سال جدید تحصیلی ساماندهی خواهد شد.

در این جلسه از معلمان برتر هشترودی با اهدا لوح تقدیر تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.