واکنش محمد برمایی به حواشی اخیر درباره رنگ لباسش

مجری ویژه برنامه ماه رمضان «دعوت» نسبت به حواشی اخیر درباره رنگ لباده‌اش در برنامه زنده، واکنش نشان داد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، چندی پیش حاشیه‌هایی درباره محمد برمایی، روحانی مجری ویژه برنامه ماه رمضان «دعوت» در فضای مجازی داغ شد. تصویری از حضور برمایی با لباده‌ای که رنگ آن قرمز به نظر می‌رسید در برنامه زنده ویژه ماه رمضان با نام «دعوت» در فضای مجازی دست به دست شد. در پی انتشار این عکس برخی کاربران نیز قضاوت‌هایی را درباره او منتشر کرده و عنوان «عالی‌جناب سرخ پوش» را به او دادند.

پس از این حواشی، تصویر جدیدی از برمایی منتشر شد که نشان می‌داد رنگ لباس او در تصویر قبلی دچار دستکاری شده و رنگ تصویر به گونه‌ای تغییر یافته است که لباده این روحانی به رنگ قرمز به نظر برسد در حالی که رنگ اصلی لباس او قهوه‌ای است.

کاربران در پی انتشار این تصویر بسیار متاثر شده و از برمایی خواستند تا آن‌ها را حلال کند. محمد برمایی نیز با انتشار ویدئویی در اکانت توییتری خود اعلام کرد که تمامی کاربرانی که درباره او قضاوت کرده اند را حلال کرده و از آن‌ها دلخوری ندارد.

او همچنین در این ویدئو عنوان کرد که پس از ۶ سال به توییتر بازگشته و از اینکه دوستان جدیدی پیدا کرده است ابراز خوشحالی کرد.

در ادامه توییت و ویدئوی منتشر شده توسط برمایی را مشاهده می‌کنید:

واکنش محمد برمایی به حواشی اخیر درباره رنگ لباسش در برنامه زنده «دعوت»

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.