منیری:

کمک‌های صندوق رفاه به دانشجویان خوابگاه‌های خودگردان به زودی اعلام می‌شود

معاون امور دانشجویان صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم گفت: اطلاعات دانشجویان خوابگاه‌ها خودگردان در حال تکمیل است و کمک‌های صندوق به آن‌ها به زودی اعلام می‌شود. 

الیاس منیری معاون امور دانشجویان صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم در گفت وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره آخرین وضعیت رسیدگی به اجاره بهای خوابگاه‌های‌خودگران و اینکه برخی از خوابگاه‌ها همچنان خواستار واریز اجاره بها توسط دانشجویان شده اند، اظهار کرد: برای تصمیم‌گیری درباره خوابگاه‌های خودگردان منتظر اعلام تعداد دانشجویان هستیم.

معاون امور دانشجویان صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم گفت: از تعداد خوابگاه‌ها و اجاره بهای آن‌ها اطلاع داریم، اما اطلاعات درباره اینکه چه تعداد دانشجو در این خوابگاه‌ها ساکن هستند و چه اندازه شهریه می‌پردازند در حال تکمیل است. کمک‌های صندوق به دانشجویان خوابگاه‌های خودگردان به زودی اعلام می‌شود. 


بیشتر بخوانید:  فراهم شدن حوزه در تمام شهر‌ها برای داوطلبان دکتری ممکن نیست


منیری در ادامه در پاسخ به این سوال که در این فرآیند به دانشجویان کمک خواهد شد یا خوابگاه داران، افزود: به طرفی کمک خواهد شد که متضرر شده است، البته با این وجود در تلاش هستیم که دانشجویان حمایت شوند.

امروز؛ پایان مهلت ثبت نام وام دانشجویی

معاون امور دانشجویان صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم در ادامه تاکید کرد: امروز، دوشنبه ۱۵ اردیبهشت آخرین مهلت ثبت نام وام دانشجویی است و این مهلت تمدید دوباره نمی‌شود.

منیری در ادامه گفت: در نیمسال دوم سال تحصیلی ۹۹-۹۸ اعتباراتی را برای دانشجویان تخصیص داده بودیم و  ۱۰۰ درصد اعتبار وام شهریه و ۵۰ درصد اعتبار وام تحصیلی را افزایش دادیم که دانشجویان بیشتری بتوانند از وام استفاده کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار