به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، عبدالله ابول پور مدیرعامل شرکت گاز استان خوزستان گفت: با توجه به سیاستهای کلان رعایت حقوق شهروندی و طرح تکریم ارباب رجوع در دستگاههای اجرایی، تاکنون حدود ۲۱ خدمت در قالب میزخدمت الکترونیک به مشترکان و شهروندان در سطح استان از طریق سایت این شرکت ارائه میشود.
او با اشاره به ارائه خدمات متفرقه در قالب میزخدمت بیان داشت: شرکت گاز استان خوزستان در طی سال، حدود ۱۳ هزار نفر مراجعه کننده دارد که با توجه به راه اندازی میزخدمت این میزان کاهش یافته و سبب سهولت در کارها و جلوگیری از ترددهای غیرضروری و تجمعات در ادارات شده است.
ابول نژادیان با بیان اینکه حدود ۲۲ نوع خدمات مختلف به مشترکان گاز ارائه میشود، اظهار کرد: شرکت گاز خوزستان، خدمات مربوط به مشترکین را از طریق دفاتر پیشخوان دولت در سراسر استان ارائه میدهد و شهروندان میتوانند برای دریافت خدمات این شرکت به این دفاتر در سراسر استان مراجعه نمایند.
انتهای پیام/گ