شهردار منطقه ۶ تبریز از اختصاص ۵۰ میلیارد ریال اعتبار، برای اجرای عملیات آسفالت ریزی معابر شهرداری منطقه ۶ تبریز در سال ۹۹ خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،سامان احمدزاده شهردار منطقه ۶ تبریز از اختصاص ۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای آسفالت ریزی معابر غرب تبریز خبر داد و گفت: در راستای دستور شهردار محترم کلانشهر تبریز جناب آقای دکتر ایرج شهین باهر مبنی بر اجرای گسترده‌ی نهضت آسفالت ریزی و بهسازی معابرشهری، این عملیات با افزایش ۲۵ درصدی اعتبارات اختصاص یافته با شروع فصل کاری جدید در سال جاری در سطح معابر منطقه در حال اجرا است.

احمدزاده ادامه داد: آغاز زیرسازی اساسی در ۳۵ متری قراملک و اجرای آسفالت ریزی در این محل و عملیات آسفالت ریزی در محلات شنب غازان، قراملک، مناطق کم برخوردار و سایر شریان‌های اصلی بر حسب اولویت بندی در حال انجام می‌باشد.

او با اشاره به تداوم اجرای این عملیات تا پایان فصل کاری گفت: از ابتدای سال جاری بالغ بر ۲۵۰۰ تن آسفالت در راستای بهسازی معابر به صورت لکه گیری و پروژه‌های عمرانی و خدمات محله‌ای به همت اکیپ‌های چندگانه آسفالت معاونت فنی و عمرانی و معاونت خدمات شهری و اجرائی منطقه اجرا شده است.
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار