کمیجانی گفت: با اصلاحات انجام‌شده، برخی از افرادی که به دلایلی از جمله مسدودی حساب یا شماره حساب اشتباه موفق به اخذ وام نشده‎‌اند، در هفته آتی تسهیلات خود را دریافت می‌کنند.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از بانک مرکزی، جلسه بحث و بررسی دستورالعمل طرح اعطای تسهیلات به صاحبان کسب و کارهایی که به دلیل شرایط ناشی از شیوع ویروس کرونا در فعالیت خود دچار مشکل شده‌اند با حضور هیئت مدیره بانک‌ها و موسسات اعتباری و معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و معاون پایش و سیاست‌های اقتصادی معاونت اقتصادی ریاست جمهوری در بانک مرکزی تشکیل شد.

اکبر کمیجانی، قائم مقام این بانک ضمن تقدیر از نظام بانکی به دلیل همراهی در پرداخت تسهیلات یک میلیون تومانی به خانوار‌های یارانه بگیر، گفت: با همکاری مجموعه نظام بانکی به ویژه حوزه اعتباری آن‌ها تاکنون به ۱۹ میلیون و ۳۶۰ هزار و ۶۴۸ سرپرست خانوار یارانه بگیر، تسهیلات یک میلیون تومانی پرداخت شده است.

وی افزود: امکان واریز بقیه تسهیلات یادشده نیز به دلایلی از جمله مسدودی حساب، شماره حساب اشتباه، عدم سازگاری شماره حساب با کد ملی ارسالی، نامعتبر بودن اطلاعات معرفی شده و سایر خطا‌ها میسر نشده است و با اصلاحات انجام‌شده، برخی از این موارد در هفته آتی با همکاری سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها رفع می‌شود.

کمیجانی با اشاره به تدوین رسته‌های سیزده گانه مشاغل توسط کارگروه بررسی و مقابله با پیامد‌های ناشی از ویروس کرونا گفت: بر اساس این دسته بندی، به مشاغلی که با نظر و تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا بیشترین خسارت را دیده‌اند از محل اعتبار ۷۵ هزار میلیارد تومانی منابع بانکی، تسهیلات اعطا می‌شود که درخصوص ثبت نام از متقاضیان، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به عنوان متولی این امر اطلاع رسانی خواهد کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
آذرنوش
۰۲:۱۱ ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
دیگه چی میخواین...ملیونرهم که شدیم
Iran (Islamic Republic of)
سحر
۱۴:۵۱ ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
ماهم که سیم کارت به ناممونه وحسابمونم مشکلی نداره بهمون وامو ندادن فک کنم چون کارمندیم فک میکنن وضعمون خوبه.. نه بابا ماکارمنداازهمه گشنه تریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۵۶ ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
چرا برای نیروهای مسلح واریز نشده؟؟؟
Germany
رضا سیستانی
۱۳:۵۱ ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۹
آقا چرا کسی از حسن روحانی سوال نمیکنه تکلیف ما چیه!؟؟
همه ملت وام گرفتن ما سیم کارت سفارش دادیم فعال نمیشه چرا که کارت ملی هوشمند نداریم ، رفتیم ثبت احوال برای تعویض کارت ملی ، میگن بخاطر تحریم ها ما کارت ملی هوشمند نداریم!؟؟ دولت که اطلاعات مربوط به خانوارهای یارانه بگیر و فقیر در اختیار داره چرا انقدر مانع ایجاد میکنه ؟؟
لطفا درد ما رو پیگیر باشید ! آخه این چه وضعیه، برای یک وام یک میلیونی تاکنون ۱۰۰۰،۰۰۰ ﷼ هزینه کردیم ، خبرنگار محترم لطفا پیگیری کنید، مامور ادارهبرق تاکنون ۲ بار قانع کردیم برای هفته آینده و آینده.... !!!
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۲۰:۱۳ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۹
من که تازه یارانه ام را جدا کردم به من وام رو میدن یا نه خیلی گرفتارم اگه نمیشه حداقل بهم پیامی بدین
Iran (Islamic Republic of)
محمدولی
۰۸:۱۸ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۹
حساب من مسدوده بعداعلام کردن واریز می شه کجاواریزمی شه به کدوم شماره حساب چرادقیق اطلاع رسانی نمی شه
Iran (Islamic Republic of)
نازنین
۲۳:۰۲ ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۹
چرا ی مطلب درباره ی اینکه چرا وام یک میلیونی به پرسنل ناجا ندادن نمیزارین
Iran (Islamic Republic of)
باران
۲۳:۲۴ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۹
چون شکرخدا حقوق ثابت دارین مگه غیر از اینه ؟؟
Iran (Islamic Republic of)
معصومه صادقی
۱۷:۰۸ ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۹
سلام. من یک زن سرپرست خانواده هستم اما مبلغ وام یک ملیونی من افزایش نداشت. چون قبلا اعلام شد وام یک ملیونی برای زنان سرپرست خانواده به تعداداعضای 500هزارتومان افزایش دارد. تعداداعضای خانواده من هم 2نفریم منو وفرزندم اما مبلغ وام کرونای مابجای یک ونیم ملیون همان یک ملیون واریز شد. چرا؟
Iran (Islamic Republic of)
گوش کن مسعول باشمام
۱۳:۰۹ ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۹
سیم کارت امروزبدستم رسیده تابیام فعال کنم یکروزطول میکشه هرچی میرم سایت سیم کارتوفعال کنم میگه یکروزدیگه خاهشن یکاری کن وام لازمم دارم
Iran (Islamic Republic of)
گوش کن مسعول باشمام
۱۳:۰۷ ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۹
سیم کارت الان پست اورده فعال هم نمیشه میگه یکروزدیگه اخه من چه کنم وام لازممم قرض دارم ای خدااااا
آخرین اخبار