شبکه بهداشت و درمان بندر ماهشهر از شهروندان خواست تا توصیه‌های بهداشتی را جدی بگیرند و فاصلح اجتماعی را رعایت کنند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، شبکه بهداشت و درمان شهرستان بندر ماهشهر اعلام کرد: ۶ نفر از این مبتلایان از یک خانواده مثبت قبلی بوده اند که کاملا بدون علامت بوده و صرفا بر اساس ارتباط با بیمار، مورد آزمایش بیمار یابی قرار گرفته اند. وبه علت عدم رعایت اصول بهداشتی وجدی نگرفتن فاصله‌ی اجتماعی به ویروس کرونا مبتلا شده اند.

این بیماران همگی از حال عمومی خوبی برخوردارند و هیچ علامت مشخصه ندارند. بیماری به صورتی است که هر فرد عادی میتواند ناقل بدون علامت بیماری باشد.

از مردم فهیم شهرستان، تقاضا داریم به توصیه‌ها و دستورات اعلام شده توجه نموده، در اجرا و رعایت این توصیه‌ها جدی باشند و با حفظ فاصله فیزیکی خود، از حضور در مکان‌های پر ازدحام خودداری نمایند.

ویروس کرونا در استان و شهرستان حضور دارد واز بین نرفته و درکمین است و وضعیت استان در حالت قرمز و فوق العاده است، چنانچه این بی توجهی به اصول خود مراقبتی و رعایت نکات بهداشتی ادامه یابد و خانواده‌ای دچار این بیماری گردد ممکن است در این خانواده فرد یا افراد ناتوان و یا فرد دچار بیماری زمینه‌ای و جود داشته باشد و اورا به کام مرگ فرو برد.

در پایان از شهروندان میخواهیم جهت کمک به کادر درمانی و جلوگیری از افزایش بیماری کرونا حتی المقدور از منزل خارج نشوید.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.