مهاجم بلژیکی لیورپول نیمه تمام ماندن رقابت‌های این فصل بدون قهرمانی تیمش را اتفاقی دردناک و عذاب آور توصیف کرد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوانویروس کرونا در حالی لیگ برتر فوتبال انگلیس را به تعطیلی کشاند که لیورپول با اقتدار صدرنشین این رقابت‌ها بود و با منچسترسیتی رده دومی، ۲۵ امتیاز اختلاف داشت. قرمز‌ها برای شکستن طلسم ۳۰ ساله قهرمان نشدن در لیگ برتر، تنها به ۲ پیروزی دیگر از ۹ بازی باقی مانده تا پایان فصل نیاز داشتند، اما انتشار گسترده ویروس کرونا باعث شد لیگ برتر و سایر رقابت‌های فوتبال به حالت تعلیق دربیاید.  

۲۳ خرداد ماه تاریخ احتمالی از سر گیری لیگ برتر است، اما با توجه به شرایط ناپایدار انگلیس در مواجهه با ویروس کرونا، برگزاری بازی‌ها در این تاریخ قطعی نیست و باید منتظر اطلاعیه بعدی دولت این کشور ماند.  

در همین حال با نزدیک شدن به موعد احتمالی برگزاری مسابقات، نگرانی‌ها بابت سلامت بازیکنان افزایش یافته و برخی‌ها معتقدند ادامه لیگ در چنین شرایطی ممکن است بازیکنان را به شدت در معرض ابتلا به این ویروس خطرناک قرار دهد؛ بنابراین برخی از کارشناسان خواستار نیمه کاره ماندن فصل جاری هستند، اما دیووک اوریگی مهاجم تیم فوتبال لیورپول اعتقاد دارد، نیمه تمام ماندن لیگ برتر بدون معرفی قهرمان فصل جاری، برای هواداران لیورپول اتفاقی عذاب آور و دردناک است.


بیشتر بخوانید: سرمربی اسبق لیورپول: قهرمانی لیگ جزیره حق لیورپول است


با این حال مهاجم ۲۵ ساله قرمز‌ها اعلام کرد هر تصمیمی که گرفته شود، باید سلامت و امنیت بازیکنان و هواداران در اولویت باشد.  

اوریگی با اشاره به تعطیلی تمرینات اعلام کرده او و هم تیمی هایش در تاریکی مطلق هستند و نمی‌دانند سرنوشت رقابت‌های این فصل چگونه رقم خواهد خورد. ستاره بلژیکی لیورپول اظهار داشت: هیچ کدام از بازیکنان در باشگاه حضور ندارند. شرایط در انگلیس مبهم است و ما اجازه تمرین در گروه‌های چند نفره را هم نداریم.  

اوریگی درباره احتمال نیمه تمام ماندن رقابت‌های این فصل بدون معرفی لیورپول به عنوان قهرمان گفت: اگر ما قهرمان نشویم، اتفاق دردناکی رخ داده، اما همیشه چیز‌هایی در زندگی وجود دارد که شما نمی‌توانید آن‌ها را کنترل کنید. امنیت مهم‌ترین موضوع در شرایط کنونی است.  

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار