به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ اصغرپیرهادی، مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان همدان اداره کل ثبت اسناد استان همدان گفت: درگاه اینترنتی را با نام همیار سند برای غیرحضوری کردن مراجعات به ادارات ثبت و با هدف اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی طراحی شده است.
او افزود: مردم استان میتوانند همه خدمات مورد نیاز ثبتی خود را به این سامانه اعلام و کد رهگیری دریافت کنند.
پیرهادی بیان کرد: در صورت نبود مشکل، سند صادر و از طریق دفاتر پستی به متقاضیان تحویل میشود.
او ادامه داد: هر گونه ارائه مدارک در دفاتر پستی انجام می شود و اگر مشکلی نباشد از طریق پیامک به مردم مراحل انجام صدور سند اعلام می شود .
پیرهادی بیان کرد: تا پایان شهریور اگر سند دفترچه ای برای ضمانت زندانی ها گرویی گذاشته شده باشد، همزمان مراحل تبدیل آن به سند تک برگی هم امکان پذیر می شود.
انتهای پیام/ا