فرمانده سپاه ناحیه تربت حیدریه گفت:رزمایش مواسات توسط بسیج سازندگی سپاه ناحیه بسیج تربت حیدریه برای خدمت رسانی به اقشار نیازمند این شهرستان آغاز شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، سرهنگ پاسدار علی نیک یاد فرمانده سپاه ناحیه تربت حیدریه صبح امروز در حاشیه برگزاری رزمایش مواسات در نشست خبری با خبرنگاران گفت: رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه شامل ۱۵۰۰ بسته اقلام معیشتی توسط سپاه ناحیه بسیج تربت حیدریه و یکهزار بسته کمک مردمی برای خدمت رسانی به اقشار نیازمند در حال برگزاری است.

او ارزش ریالی هر یک از این بسته‌های معیشتی را ۵ میلیون ریال عنوان کرد و افزود: پیش از این در نیمه ماه شعبان تا قبل از آغاز ماه مبارک رمضان ۱۲۰۰ بسته معیشتی توسط حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج هر کدام به ارزش تقریبی و میانگین ۳۰۰ میلیون ریال بین جامعه هدف توزیع شد.
 
آغاز مرحله اصلی رزمایش مواسات و کمک مومنانه در تربت حیدریه

فرمانده سپاه ناحیه تربت حیدریه در خصوص اجرای این رزمایش ادامه داد: مرحله اصلی رزمایش امروز با محوریت قرارگاه محرومیت زدایی بسیج سازندگی و گروه‌های جهادی انجام می‌شود و مرحله بعدی این رزمایش نیز در روز ولادت امام حسن مجتبی علیه السلام ادامه خواهد یافت.

نیک یاد بیان کرد: ویروس کرونا دو روی یک سکه است که یک روی آن بیماری و گرفتاری و از دست دادن عزیزان است و دیگر روی آن همدلی و مواسات و خلق حماسه‌های زیبا و بیاد ماندنی و انجام کار‌های جهادی است.

آغاز مرحله اصلی رزمایش مواسات و کمک مومنانه در تربت حیدریه

تاکنون ۷ هزار خانوار نیازمند و متضرر از کرونا شناسایی شده است

او تصریح کرد: رزمایش کمک مومنانه و مواسات پس از تکلیفی که مقام معظم رهبری ابلاغ فرمودند بر اساس تدبیری که در شهرستان و استان صورت گرفت کار را به صورت محله‌ای پیش بینی کردیم، به این صورت که هر محله خودش کار را انجام داده و مسجد محور باشد و بسیجیان در پایگاه‌های بسیج محله هماهنگی را با همه گروه‌های جهادی انجام بدهند.

فرمانده سپاه ناحیه بسیج تربت حیدریه درباره شناسایی متضررین و محرومین ۷ هزار خانوار و ۳ هزار کارگر ساختمانی در این شهرستان، تاکید کرد: با هماهنگی و محوریت کمیته امداد سامانه‌ای طراحی شده که با ثبت شماره کد ملی کار صورت می‌گیرد.

انتهای پیام//ا. غ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار