پس از شیوع کرونا، ترامپ رئیس جمهور آمریکا، بیش از پیش تحریم‌ها را علیه ایران تشدید کرد، اما پزشکان ایرانی توانستند از نگاه مغرضانه ترامپ عبور کنند.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در پی شیوع ویروس کرونا و همه گیر شدن در آن کشورهای جهان، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا، به همان شکل که آمار مرگ و میر و مبتلایان به کرونا در کشورش را پنهان کرد، بار دیگر در اقدامی غیر انسانی تحریم‌ها علیه ایران را تشدید کرد و سخنرانی‌های روزانه او نه تنها برای مردم کشورش بلکه برای جهان هم خطرناک شد. 

ترامپ یکبار در سخنرانی‌هایش گفت که اگر صد هزار نفر از مردم آمریکا بر اثر کرونا جان خودشان را از دست بدهند، رقمی طبیعی است و یا در جای دیگری تزریق و خوردن مواد ضدعفونی کننده را درمان قطعی کرونا دانست، که البته این گفته آخر او خشم بسیاری از مردم آمریکا و پزشکان و پرستاران این کشور را برانگیخت.

پس از ورود کرونا به ایران، پزشکان و پرستاران کشورمان پای به میدان جهاد و مقابله این ویروس گذاشتند و سعی کردند با در دست گرفتن افسار کرونا، در ابتدا جان هموطنانشان را و سپس جان خودشان را نجات دهند. به همین منظور بدون توجه به صبحت‌های ترامپ علیه ایران و جوسازی‌های رسانه‌ای دشمنان توانستند از تحریم‌های آمریکایی علیه ایران عبور کنند.

تصویر زیر نیز گویای گذر پزشکان ایرانی از آمریکا و تحریم‌های ترامپ است، که در ادامه مشاهده خواهید کرد.

پزشکان ایرانی، نسخه‌های پوشالی ترامپ را علیه کرونا رد می‌کنند

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.