یکهزار بسته معیشتی کمک مومنانه در زاهدان توزیع شد.

یکهزار بسته معیشتی کمک مومنانه در زاهدان توزیع شدحجت الاسلام محسن مومنی‌مقدم مدیر کل اوقاف و امور خیریه سستان و بلوچستان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت: گفت: یکهزار بسته معیشتی کمک مومنانه همزمان با ماه مبارک رمضان در زاهدان توزیع شد.

او اظهار داشت: این طرح در راستای بیانات رهبر معظم انقلاب مبنی بر مواسات و همدلی در قالب رزمایش کمک مومنانه به اجرا در آمد.

او ارزش هر بسته را سه میلیون ریال ذکر کرد و افزود: این بسته‌ها که شامل اقلام ضروری از جمله برنج، روغن، رب و ماکارونی است از محل موقوفات و کمک خیران تامین شده و با همکاری هیات امنای مساجد به منظور حمایت از خانواده‌های نیازمند در مناطق حاشیه شهر توزیع شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه سیستان و بلوچستان تهیه و توزیع ماسک و مواد شوینده را از دیگر خدمات این نهاد برای مقابله با شیوع کرونا در استان ذکر کرد و افزود: ماسک‌ها و مواد ضدعفونی کننده تولید شده بین مردم مناطق کمتر برخوردار و حاشیه شهر‌ها که دسترسی کمتری به وسایل و امکانات بهداشتی دارند توزیع شد.

حجت الاسلام مومنی گفت: همچنین به منظور پیشگیری از ویروس کرونا مساجد سیستان و بلوچستان به همت گروه‌های بسیجی ضدعفونی می‌شود.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار