سرپرست معاونت سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل از احداث هتل ۴ ستاره با حجم سرمایه گذاری ۳۹ میلیارد تومان در شهرستان نمین خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، فرزاد کیسان، سرپرست معاونت سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل در بازدید از روند احداث هتل ۴ستاره در نمین گفت: با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی هتل ۴ ستاره با حجم سرمایه‌گذاری ۳۹ میلیارد تومان در شهرستان نمین احداث می‌شود.

او با اشاره به آغاز عملیات اجرایی احداث این هتل در سال گذشته افزود: این پرو‌ژه در حال حاضر ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و مراحل اجرایی خود را طی می‌کند.

سرپرست معاونت سرمایه‌گذاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل بیان کرد: مساحت عرصه این هتل ۵ هزار و ۵۶۶ مترمربع و مجموع زیربنای آن بیش از ۶ هزار و ۹۹۱ مترمربع است.

کیسان تصریح کرد: هتل ۴ ستاره نمین در ۷ طبقه و ۵۰ اتاق راه‌اندازی خواهد شد که با افتتاح و بهره‌برداری از این پرو‌ژه برای ۴۰ نفر به صورت مستقیم اشتغال ایجاد خواهد شد.

او از برنامه‌ریزی برای بهره‌برداری از این پرو‌ژه تا پایان امسال خبر داد و گفت: تلاش و جدیت بر این است تا با مساعدت‌ها و حمایت‌های لازم از سرمایه‌گذار طرح زمینه برای افتتاح این پرو‌ژه را تا پایان سال ۹۹ فراهم آوریم.

سرپرست معاونت سرمایه‌گذاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل با اشاره به پیشرفت مطلوب روند اجرای هتل ۴ستاره نمین افزود: با وجود گذشت کمتر از ۵ ماه از آغاز اجرای این پرو‌ژه و به‌رغم شیوع ویروس کرونا مراحل احداث این هتل با پیشرفت مناسبی به پیش می‌رود.

کیسان با اشاره به ظرفیت‌های شهرستان نمین در بخش گردشگری و میراث فرهنگی اظهار کرد: با توجه به قابلیت‌های این شهرستان سالانه گردشگران مختلفی به این منطقه سفر می‌کنند که راه‌اندازی این هتل گامی در راستای خدمات‌رسانی هر چه بهتر به گردشگران ورودی به منطقه خواهد شد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.