فرمانده انتظامی سیرجان از کشف ۱۵ کیلو گرم هرویین و سلاح کلت کمری از یک قاچاقچی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  سرهنگ محمد رضا ایران نژاد فرمانده انتظامی سیرجان گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر حین کنترل خودرو‌های عبوری در محور بافت – سیرجان، به یک دستگاه سواری پژو ۴۰۵ مشکوک و آن را متوقف کردند.

او بیان داشت: در بازرسی از این خودرو ۱۵ کیلو گرم هرویین و یک قبضه سلاح کلت کمری به همراه شش تیر جنگی کشف شد.

سرهنگ ایران نژاد با بیان این که متهم پس از تشکیل پرونده به منظور سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ به مأموران اطلاع دهند.

دستگیری ۲ سارق کابل برق در سیرجان

فرمانده انتظامی سیرجان از دستگیری ۲ سارق سابقه دار کابل برق و کشف ۴ فقره سرقت در عملیات ماموران انتظامی این شهرستان خبر داد.

 سرهنگ محمدرضا ایران نژاد، فرمانده انتظامی سیرجان در ادامه گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت کابل برق در شهر سیرجان به دلیل حساسیت موضوع شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

او افزود: ماموران دایره تجسس و مبارزه با سرقت کلانتری ۱۲ شریعتی حین گشت زنی‌های هدفمند شبانه در بلوار شاهد به یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ مشکوک شدند.

سرهنگ ایران نژاد تصریح کرد: ماموران پس از متوقف کردن و بازرسی از خودرو، مقدار ۱۱۰ متر کابل برق سرقتی را کشف کردند، که در این خصوص ۲ نفر متهم دستگیر شد.

فرمانده انتظامی سیرجان اظهار داشت: متهمان دستگیرشده در بازجویی‌های پلیس به ۴ فقره سرقت کابل‌های برق در سطح شهرستان سیرجان اعتراف کردند که با هماهنگی قضایی تحقیقات در این باره به منظور کشف دیگر جرائم احتمالی ادامه دارد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار