فرمانده انتظامی استان و جمعی از فرماندهان ارشد پلیس با حضور در دفتر رییس دانشگاه علوم‌پزشکی کرمانشاه از زحمات کادر بهداشت و درمان استان تقدیر کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛جاویدان فرمانده نیروی انتظامی استان گفت : تلاش‌های شما در این روز‌ها، سال‌های دفاع مقدس را تداعی می‌کند و همه شاهد بودند که جامعه بهداشت و درمان مردانه و مجاهدانه وارد عمل شدند و از جان مایه گذاشتند.

او گفت : خوشبختانه مردم قدردان زحمات و تلاش‌های شما هستند و این امر به انسان احساس افتخار می‌دهد که مردم فعالیت‌های خادمین خود را می‌بینند.

جاویدان افزود : بنده از طرف نیروی انتظامی استان کرمانشاه از زحمات بی وقفه دانشگاه و کادر بهداشت و درمان استان در راستای مقابله با کرونا سپاسگزارم.

او افزود : امیدواریم‌تلاش‌ها به ثمر بنشیند و بتوانیم جشن پیروزی بر کرونا را شاهد باشیم.

مرادی رئیس دانشگاه علوم پزشکی گفت : نیروی انتظامی همیشه در کنار مردم است و در بحران‌های متعدد یار و‌یاور حوزه سلامت بوده و نظم و آرامش ما در حالت‌های عادی هم به دنبال تلاش شما و‌همکارانتان میسر شده است.

او گفت : استان از نظر مدیریت بیماری وضعیت مناسبی دارد و این جدا از آمار و اعداد است و همکاری مردم نیز در برخی امور بسیار مناسب بوده است و نقش اصلی بر عهده خود مردم است .

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.