مسئولان باشگاه لیورپول از مدیر برنامه‌های تیمو ورنر درخواست کردند برای ارائه پیشنهادی مبنی بر جذب این مهاجم ۲۴ ساله، فرصت بیشتری در اختیار آن‌ها بگذارند.  

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،  باشگاه لیورپول برای جذب تیمو ورنر مهاجم ملی پوش آلمانی، باید مبلغ ۵۲ میلیون پوند را به لایپزیگ پرداخت کند و همین موضوع باعث شده تا باشگاه انگلیسی از مدیر برنامه‌های ورنر درخواست کند که برای ارائه پیشنهادی جدید، فرصت بیشتری در اختیار آن‌ها بگذارد.  

پیش از تعطیلی رقابت‌ها انتظار می‌رفت ورنر در پایان فصل لایپزیگ را ترک کند و به قرمز‌ها بپیوندد، اما براساس گزارش نشریه میرر اکنون لیورپول مجبور شده تا اطلاع ثانوی برنامه جذب ورنر را متوقف کند، زیرا مشکلات مالی ناشی از تعلیق رقابت‌ها باعث شده لیورپول در برنامه‌های نقل و انتقالاتی خود بازنگری کند.  

با این حال تیمو ورنر اعلام کرده قصد دارد در پایان فصل پس از ۴ سال به حضورش در لایپزیگ پایان دهد و کارش را در تیمی خارج از بوندسلیگا دنبال کند.


بیشتر بخوانید: تمایل مهاجم ژرمن‌ها برای پیوستن به لیورپول/ بند فسخ ۵۲ میلیون پوندی مانع انتقال ورنر به آنفیلد می‌شود؟


از باشگاه‌های منچستر یونایتد، چلسی، بارسلونا، اینتر میلان و یوونتوس به عنوان مشتریان این مهاجم ۲۴ ساله نام برده می‌شود و در صورت تعلل لیورپول در به خدمت گرفتن این بازیکن، هر کدام از این باشگاه‌ها می‌توانند مقصد بعدی ورنر باشند.  

مسئولان باشگاه لیورپول به تازگی به نمایندگان این بازیکن آلمانی اعلام کردند برای ارزیابی تاثیر تعطیلی مسابقات بر شرایط مالی باشگاه به زمان بیشتری نیاز دارند.  

بند آزادسازی قرارداد ستاره آلمانی ۵۲ میلیون پوند است که در این شرایط کمتر باشگاهی توانایی پرداخت آن را دارد. با این وجود یورگن کلوپ سرمربی لیورپول یکی از طرفداران ورنر است که در ۱۱۸ بازی با پیراهن لایپزیگ موفق شده ۷۲ گل به ثمر برساند. او در ۲۵ بازی نیز ۲۱ بار دروازه حریفان را باز کرده است.  

هنوز زمان نقل و انتقالات تابستانی در قاره اروپا مشخص نشده و باید دید ویروس کرونا چه تاثیری بر هزینه‌های نقل و انتقالات خواهد گذاشت، زیرا درآمد باشگاه‌ها از پخش تلویزیونی مسابقات و فروش بلیت بازی ها، بسیار کمتر از مبلغی است که پیش از تعطیلی رقابت‌ها و همه گیری ویروس کرونا برآورد می‌شد.  

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار