مسئول گروه جهادی امام روح الله مسجد امام خمینی (ره) اهواز گفت: یک هزار بسته مواد غذایی در مناطق محروم و بین آسیب دیدگان از کرونا توزیع می‌شود.

حجت الاسلام و المسلمین منصور زاده مسئول گروه جهادی امام روح الله مسجد امام خمینی (ره) منطقه فاز ۲ پادادشهر اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: بعد از سخنان مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در نیمه شعبان و تاکید بر اجرای رزمایش مواسات و کمک مومنانه به آسیب دیدگان از ویروس کرونا بسیجیان این مسجد، اجرای طرح افطار همدلی را آغاز کردند.

او با اشاره به انتشار فراخوان‌هایی مبنی بر جمع آوری کمک از خیرین و عموم مردم اظهار داشت: براساس برنامه ریزی‌های انجام شده، با همکاری مردم سخاوتمند و نوع دوست، ۱۰ هزار پرس غذا در ۵ نوبت در مناطق محروم و در بین افراد آسیب دیده از ویروس کرونا توزیع خواهد شد.

حجت الاسلام و المسلمین منصور زاده بیان کرد: همچنین یک هزار بسته مواد غذایی شامل مایحتاج‌های مردم و قشر آسیب دیده از کرونا به کمک کمیته امداد امام خمینی (ره) و همت بسیجیان گروه جهادی امام روح الله در بین مناطق محروم کلانشهر اهواز با حفظ آبروی افراد توزیع می‌شود.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار